Marketingo komunikacijos (MAV3008)
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalyko paskirtis – suteikti studentams žinias ir gebėjimus sukurti marketingo komunikacijų planą, parinkti pagrindinius būdus komunikavimui su esamais ir potencialiais vartotojais: reklamą, pardavimų skatinimą, asmeninį pardavimą, ryšius su visuomene, tiesioginį marketingą, interaktyvų/interneto marketingą. Studentai įgyja žinias apie svarbiausius vidinius bei išorinius veiksnius įtakojančius marketingo komunikacijų plano kūrimo procesą.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The purpose of this course is to developing students’ knowledge, their abilities to create marketing communications plan, to select basic tools for communication with customers and prospective clients in the following spheres: advertising, sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing, interactive/internet marketing. Students study the main internal and external factors that impact the creation process of marketing communications plan.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Marketingo principai
Dalyko studijų rezultatai
1. Atpažinti ir apibūdinti marketingo komunikacijų teorines nuostatas, jas siejant su šiuolaikinio marketingo raidos tendencijomis bei pokyčiais
2. Atpažinti ir įvertinti marketingo komunikacijų elementų funkcijas ir paskirtį
3. Įvertinti besikeičiančią organizacijos aplinką, identifikuoti įvairius rinką ir marketingo komunikacijos sritį transformuojančius veiksnius, suprasti jų įtaką organizacijų marketingo komunikacijų sprendimams
4. Pritaikyti marketingo komunikacijų žinias organizacijų marketingo komunikacijų sprendimams analizuoti
5. Savarankiškai išanalizuoti konkrečios organizacijos situaciją ir sudaryti jos marketingo komunikacijų planą
6. Parengti grupinį viešą žodinį sudaryto marketingo komunikacijų plano pristatymą, remiantis nustatytais reikalavimais
7. Suformuluoti ir apginti savo nuomonę, įtikinti, pagrindžiant pristatomas/aprašomas idėjas
8. Pademonstruoti gebėjimą komunikuoti su kitais, pasidalinti darbus, bendrauti grupėje ir toleruoti grupės narių nuomonę, prisiimti atsakomybę ir kt.
Dalyko turinys
1. Integruotųjų marketingo komunikacijų samprata. Marketingo komunikacijos procesas. Marketingo komunikacijų kompleksas
2. Marketingo komunikacijų plano sudarymas
3. Reklamos funkcijos. Reklamos kampanijos planavimas. Reklamos tikslai. Reklamos priemonių charakteristikos: spausdinta, transliacinė, vieša, pardavimo vietose, speciali
4. Asmeninio pardavimo funkcijos. Asmeninio pardavimo proceso etapai
5. Pardavimo skatinimas
6. Ryšiai su visuomene
7. Tiesioginis marketingas
8. Interaktyvus/interneto marketingas
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val.
Seminarai 15 val.
Savarankiškas darbas 80 val.
Iš viso 125 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas – 25%
Grupinis savarankiškas darbas – 25 %
Egzaminas – 50 %
Literatūra
1. 2012 Bakanauskas, A. Integruotosios marketingo komunikacijos VDU 20 - KTU biblioteka
http://fcis.vdu.lt/~a.bakanauskas@evf.vdu.lt/Marketingo%20komunikacijos/IMK%20konspektai.zip
2. 2016 Integrated Marketing Communication: Creating Spaces for Engagement edited by Jeanne M. Persuit, Christina L. McDowell Marinchak https://books.google.lt/books?isbn=1498540031
3. 2014 Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation By Robyn Blakeman https://books.google.lt/books?isbn=1442221232
4. 2018 Marketing Communication, Direct Marketing, Public Relation and Advertising By Veny Ari Sejati https://books.google.lt/books?isbn=3668720045
5. 2017 Marketing Communications: An advertising, promotion and branding perspective edited by Geraldine Bell, Babek Taheri https://books.google.lt/books?isbn=1910158968
Papildoma literatūra
1. 2014 Advertising Campaign Strategy: A Guide to Marketing Communication Plans By Donald Parente, Kirsten Strausbaugh-Hutchinson https://books.google.lt/books?isbn=1133434800
2. 2012 Successful Marketing Communications By Cathy Ace https://books.google.lt/books?isbn=1136361251