Mažmeninė prekyba (MAV2004)

  • Dalyko kodas: MAV 2004
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 4
  • Pavadinimas anglų kalba: Retailing
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Doc. dr. Asta Kyguolienė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – studijuoti mažmeninės prekybos ypatumus. Studentai susipažins su mažmeninės prekybos įmonių veiklos specifika, mažmeninės prekybos formatais, omnikanale prekyba, mažmeninės prekybos tendencijomis. Baigę dalyką studentai gebės suprasti bei formuoti mažmeninės prekybos strategijas, gebės parinkti vietą prekybos objektui, supras bei mokės taikyti asortimento valdymo metodikas, susipažins su kategorijų valdymo ypatumais, įgis žinių apie kainodaros formavimą, vizualinį prekybos vietos apipavidalinimą.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course purpose – to study retail peculiarities. Students will get familiar with the specifics of retail organizations, retail formats, omnichannel retailing, retail trends. After completing the course students will be able to understand and formulate retail strategies, will be able to select location for retail object, will understand and will be able to apply methodologies for merchandise management, will get acquainted with category management peculiarities, will get knowledge about pricing, visual merchandising.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Marketingo principai

Dalyko studijų rezultatai

1. Įvardinti mažmeninės prekybos raidos teorijas bei šiandienines tendencijas
2. Atpažinti ir apibūdinti mažmeninės prekybos įmonių veiklos specifiką
3. Paaiškinti esamą ir suformuluoti naują mažmeninės prekybos strategiją
4. Paaiškinti vartotojų elgsenos ypatumus priimant sprendimą pirkti
5. Parinkti vietą prekybos objektui
6. Priimti asortimento valdymo sprendimus
7. Primti kainodaros sprendimus
8. Priimti vizualinio apipavidalinimo sprendimus
9. Pritaikyti žinias mažmeninės prekybos situacijos analizei atliekant matematinius skaičiavimus

Dalyko turinys

1. Mažmeninės prekybos raidos teorijos
2. Mažmeninės prekybos formatai, omnikanalė prekyba
3. Mažmeninės prekybos tendencijos
4. Mažmeninės prekybos strategija
5. Vartotojų elgsena priimant sprendimą pirkti
6. Prekybos objekto vieta
7. Asortimento sudarymas ir valdymas
8. Kategorijų valdymas
9. Kainodaros valdymas
10. Vizualinis apipavidalinimas

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 45 val.
Savarankiškas darbas 55 val.
Iš viso 100 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kolokviumas – 30%
Kontrolinis darbas – 20 %
Egzaminas - 50 %

Literatūra

1. 2014 Levy M., Weitz, B.A., Grewal, Dh. Retailing Management, 9th edition. McGraw-Hill
2. 2013 Berman, B.R., Evans, J.R. Retail Management: a Strategic Approach, 12th edition. Prentice Hall
3. 2015 Fernie, J., Fernie, S., Moore, Ch. Principles of Retailing. Butterworth - Heinemann
4. 2014 Varley., R. Retail Product Management. Buying and Merchandising. 2nd edition. Routledge
5. 2018 Handbook of Research on Retailing edited by Katrijn Gielens, Els Gijsbrechts https://books.google.lt/books?isbn=1786430282
Papildoma literatūra
1. 2015 Goworek, H., McGoldrick, P. Retail Marketing Management Pearson Education
2. 2014 Dunne, P. M., Lusch, R. F., Carver, J. R. Retailing, 8th edition. Cengage learning