Profesinė praktika II (EDU4038)

  • Dalyko kodas: EDU 4038
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 8
  • Pavadinimas anglų kalba: Career Practice II
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Dr. Odeta Norkutė, Socialinių mokslų fakultetas, Edukologijos katedra

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Praktikos tikslas – karjeros valdymo gebėjimų įgijimas aktyviai ir savarankiškai dirbant organizacijoje.
Šios praktikos metu studentai susipažįsta su aktualiomis šios srities problemomis ir renka medžiagą tolimesniems šios srities tyrimams.
Praktika apima du praktinių veiklų etapus: aktyvų stebėjimą ir savarankišką dalyvavimą veiklose. Stebėjimo etapo metu studentai aktyviai dalyvauja visose veiklose drauge su mentoriumi, rengia medžiagą, ją pristato mentoriui ir bendruomenei. Dalyvavimo etape studentas savarankiškai pasirengia ir įgyvendina įvairias karjeros valdymo ir plėtros veiklas organizacijoje bei surenka aktualią medžiagą, kuri vėliau taps jo baigiamojo darbo pagrindu.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Subject practice aims to provide students with skills and competencies needed for the observation and analysis of career management processes in institutions as well as for the accomplishment of different practical tasks. The practice creates possibilities for students to collect the data for research paper and experience the strengths and weaknesses of career development by illuminating their learning needs.
Practice consists of four stages: introductory stage (introduction of the career management institutions and their activities), two qualifying stages (acquisition of the practical competencies) and graduate stage (preparation for the final thesis research).

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Pažintinė praktika, Karjeros valdymo pagrindai, Asmenybės teorijos, Andragogikos pagrindai ir mokymasis visą gyvenimą, Profesinės kalbos pagrindai, Bendravimo psichologija, Profesijų sociologija, Mokymo(si) teorijos ir strategijos, Asmens psichosocialinė raida, Individualaus konsultavimo pagrindai, Karjeros valdymo teorijos, Personalo valdymas, Grupės konsultavimas ir mokymas, Personalo mokymų planavimas ir organizavimas, Organizacijų vystymosi teorijos, Darbo rinka ir karjera, Švietimo inovacijos ir informacinės technologijos, Pokyčių valdymo modeliai, Asmeninės karjeros valdymas, Dalyko krypties praktika I, Ugdomojo vadovavimo teorija ir metodai, Karjeros tyrimų metodologija, Projektų rengimas ir valdymas, Organizacinės karjeros valdymas, Mentorystė ir pagalbos sistemos darbe, Kursinis darbas.

Dalyko studijų rezultatai

1.Savarankiškai suplanuoti ir įgyvendinti veiklas, skirtas asmeninei darbuotojo karjeros plėtrai.
2. Savarankiškai suplanuoti ir įgyvendinti veiklas, skirtas grupės darbuotojų karjeros plėtrai.
3. Parengti tyrimo projektą, skirtą organizacijos veiklos, susijusios su personalo karjeros plėtra nustatymui, remiantis karjeros tyrimų metodologinėmis nuostatomis.
4. Surinkti empirinius duomenis organizacijoje, susijusius su personalo karjeros plėtros galimybių nustatymu, remiantis tyrimų metodologiniais reikalavimais ir tyrimų etikos taisyklėmis.
5. Pateikti praktines rekomendacijas organizacijai personalo karjeros plėtros galimybėms, remiantis surinktų empirinių duomenų analize ir interpretacija.

Dalyko turinys

1. Veiklos, skirtos individuliai darbuotojo karjeros plėtrai.
2. Veiklos, skirtos grupės darbuotojų karjeros plėtrai.
3. Tyrimo projektavimas.
4. Tyrimo duomenų rinkimo procedūros.
5. Tyrimo duomenų analize paremtų duomenų interpretacija ir rekomendacijų formulavimas.

Dalyko studijos valandomis

Praktika organizacijoje 160 val.
Savarankiškas darbas rengiant praktikos ataskaitą 49 val.
Grupinės ir individualios konsultacijos 4 val.
Iš viso 213 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Mentoriaus įvertinimas – 30 proc.;
Tutoriaus įvertinimas – 20 proc.;
Praktikos dokumentai ir gynimas– 50 proc.

Literatūra

1. 2011 Norkutė, O. Dalyko krypties praktikos atlikimo metodika. VDU leidykla

Papildoma literatūra

1. 2011 Meier, A. Boivin, M. Counselling and Therapy Techniques : Theory and Practice. Kogan page

2. 2009 Kelly, A. V.
The Curriculum: Theory and Practice. SAGE