Kokybinių tyrimų organizavimas karjeros valdyme

  • Dalyko kodas: EDU 4035
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: Qualitative Research Organization of Career Development
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Dr. Ilona Tandzegolskienė, Socialinių mokslų fakultetas, Edukologijos katedra

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Studijų dalyku siekiama plėtoti studentų tyrimų įgūdžius ir gebėjimus karjeros poreikių analizės tyrimų vykdymui. Studentai studijuos kokybinius tyrimo metodus, atranką, instrumentus, karjeros tyrimų etiką. Besimokantieji taip pat įgis įgūdžius įgyvendinti kokybinių tyrimų dizainus / projektus. Įgyti įgūdžiai ir gebėjimai padės studentams dirbti tyrimų komandose, kurios įgyvendina karjeros valdymo tyrimus individualiame, grupės ar organizacijos lygmenyse.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The study subject is aimed to develop the research skills in career research and professional counselling. In subject are studied qualitative methods, sampling, tools, and ethics of career research. Students also will acquire skills in implementation of qualitative research designs. The acquired skills will help the students to work in research teams, which implement educational research in individual, group or organizational levels.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Mokymosi teorijos ir strategijos, Karjeros tyrimų metodologija, Projektų rengimas ir valdymas, Profesinė praktika I ir II, Kursinis darbas.

Dalyko studijų rezultatai

1. Gebės paaiškinti bei atpažinti kokybinio tyrimo metodus planuojant bei vykdant karjeros valdymo tyrimus.
2. Gebės planuoti tyrimą, rinkti duomenis, juos apdoroti remiantis kokybinių tyrimų analizavimo metodais.
3. Gebės parinkti tinkamą imties atrankos metodą ir jį pritaikyti realioje situacijoje.
4. Gebės konstruoti pagal pasiriktą tyrimo tipą tyrimo klausimus.
5. Gebės analizuoti ir struktūrizuoti žodinio teksto duomenis.
6. Gebės aprašyti tyrimų rezultatus, juos interpretuoti ir parengti tyrimo išvadas.

Dalyko turinys

1. Kokybinių tyrimų duomenų rinkimo ir analizės metodai.
2. Pagrindiniai tyrimo kokybės požymiai.
3. Tyrimo planavimas.
4. Duomenų rinkimo metodai.
5. Tyrimo imties sudarymo aspektai.
6. Tinkamos tyrimo imties nustatymo svarbumas.
7. Tyrimo imties sudarymo būdai ir esminės charakteristikos.
8. Tyrimo etikos principai.
9. Parengto tyrimo klausimo tikrinimas per rezultatus.
10. Kokybinių tyrimų duomenų analizės struktūra.
11. Rezultatų apibendrinimas, reflektavimas, išvadų pateikimas.

Dalyko studijos valandomis

Paskaitos (P) 30 val.
Laboratoriniai darbai (L) 15 val.
Bendravimas su studentais pasitelkus e-priemones 15 val.
Savarankiškas darbas 90 val.
Iš viso 150 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Egzamino užduotis (50%), savarankiškas darbas (10%), darbas seminaruose (10 %), darbo komandoje rezultatai (15%), kolokviumas (15%).

Literatūra

1 2014 John W. Creswell. Research design: qualitative, quantitative, and mixed methods approaches Los Angeles (Calif.) [etc.] : Sage

2 2009 Liz Atkins, Susan Wallace.Qualitative research in education Thousand Oaks (Calif) [etc.] : Sage

3 2008 Kuznecovienė J., Tijūnėlienė O., Bitinas B., Zulumskytė A., Valiuškevičiūtė A., Fokienė A., Socialiniai tyrimai švietime. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas.

4 2007 Davies, M.
Doing a successful research project : using qualitative or quantitative methods. Palgrave Macmillan

5 2006 Žydžiūnaitė V. Taikomųjų tyrimų metodologijos charakteristikos. Vilnius: LR Švietimo ir mokslo ministerija, Pedagogų profesinės raidos centras

6 2002 Clough, P.
Narrative sandfictions in educational research. Open
University
Press