Ispanų kalba B1.1
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Besimokantieji plėtoja pažengusiųjų žemesniojo (B1.1) ispanų kalbos lygio kompetenciją per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo kalbinės veiklos rūšis. Įgyjamos lingvistinės ir sociokultūrinės žinios bei gebėjimai, formuojami savarankiško kalbos mokymosi gebėjimai. Besimokantieji toliau tobulina fonologinę, ortografinę, gramatinę ir leksinę kompetencijas, pristato žodinius pranešimus, dalyvauja vaidmenų žaidimuose, diskutuoja apie ispanakalbių šalių kultūrą ir tradicijas. Dalykas grindžiamas daugiakalbe prieiga, taikomi įvairūs aktyvaus mokymosi metodai (darbas grupėse ir porose, diskusijos, tekstų analizė, garso įrašų klausymas, vaidmenų žaidimai ir t.t.). Taikoma mišri studijų forma (paskaitos, darbas Moodle virtualioje aplinkoje, savarankiškas darbas).
Dalyko anotacija užsienio kalba
Learners develop lower intermediate level (B1.1) Spanish competence through reception (listening and reading comprehension), production and interaction (speaking and writing) and mediation language activities. Students acquire linguistic and sociocultural knowledge; skills for independent language learning are formed. Learners continue to improve their phonological, orthographic, grammatical and lexical competencies, present oral presentations, participate in role-plays, and discuss the culture and traditions of Spanish-speaking countries. The course is based on the plurilingual approach. A blended learning format is applied (lectures, work in the Moodle virtual environment, independent work) along with various active study methods (group and pair work, discussions, text analysis, listening to audio recordings, role-plays etc.).
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Ispanų kalba A2
Dalyko studijų rezultatai
1. Taisyklingai vartoti B1.1 lygį atitinkančias gramatines struktūras, leksinius vienetus ir tarimo bei intonacijos modelius.
2. Pakankamai sklandžiai diskutuoti, pateikti argumentus ir nuomones bendro pobūdžio temomis.
3. Išreikšti asmeninę nuomonę kasdienio, visuomeninio gyvenimo temomis, apie knygas, filmus, koncertus.
4. Suprasti vidutinio sudėtingumo skaitomų ir klausomų tekstų (adaptuotų ir neadaptuotų) kontekstą, pagrindinę mintį ir detales.
5. Rišliai reikšti mintis rašant rašinėlį, formalų ir neformalų laišką, vartoti tinkamas frazes.
Dalyko turinys
Lingvistinis:
1. Tiesioginės nuosakos būtieji laikai: Pretérito Indefinido, Pretérito Imperfecto, Pretérito Perfecto, Pretérito Pluscuamperfecto.
2. Tariamosios nuosakos esamasis laikas: Presente de Subjuntivo. 3. Posakiai: que subjuntivo; cuando subjuntivo.
4. Tariamoji nuosaka, Condicional simple: Si presente, futuro.
5. Būsimasis laikas, Futuro imperfecto.
6. Liepiamosios nuosakos, Imperativo afirmativo y negativo, teigiama ir neigiama formos.
7. Liepiamosios nuosakos formas su įvardžiais, Imperativo con pronombres.
8. Diskurso žymikliai. Marcadores.
9. Prieveiksmių –mente vartojimas.
10. Šaukiamieji sakiniai: que adjetivo, sustantivo. 11. Veiksmažodinės konstrukcijos: empezar a/ acabar de/ terminar de/ volver a/ dejar de.
Komunikacinės kompetencijos tobulinimo:
1. Apie save (charakteris, įsitikinimai).
2. Gyvenimo tikslai, vertybės.
3. Patirtys bei įvykiai praeityje.
4. Ateities planai.
5. Kelionės ir susisiekimas.
6. Paslaugų ir aptarnavimo kokybė.
7. Gyvenamoji vieta ir aplinka.
8. Šiuolaikinės informavimo priemonės.
9. Aplinkos apsauga.
10. Sveikos gyvensenos patarimai
Dalyko studijos valandomis
|
Šis dalykas gali būti dėstomas viena iš šių formų: |
|||
Studijų vykdymo forma: |
Val. auditorinėse studijose |
Val. nuotolinėse studijose |
Val. mišriose studijose |
|
Paskaitos |
60 val. |
60 val. |
Auditorinės: 30 val. |
Nuotolinės: 30 val. |
Pratybos (Moodle aplinkoje) |
15 val. |
15 val. |
15 val. |
|
Iš viso kontaktinio darbo val. |
75 val. |
75 val. |
75 val. |
|
Savarankiškas darbas |
85 val. |
85 val. |
85 val. |
|
Iš viso: |
160 val. |
160 val. |
160 val. |
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas - 20 %, baigiamasis egzaminas - 30%, kontroliniai darbai ir kiti atsiskaitymai semestro metu - 50 %.
Literatūra
Pagrindinė literatūra
1. 2014 Castro Viúdez, F. et al. Nuevo Español en marcha B1: Libro del alumno, SGEL.
2. 2014 Castro Viúdez, F. et al. Nuevo Español en marcha B1: Cuaderno de ejercicios, SGEL.
3. 2022 Castro Viúdez, F. et al. Español en marcha B1: Libro del alumno, SGEL.
4. 2020 Sarralde, B. et al. Vitamina B1 libro del alumno, SGEL.
5. 2022 Garmendia Iglesias, J. Agustín- Soriano Escolar, Carmen- Corpas Viñals, Jaime- Neus Sans, S.L. Aula internacional Plus 3 - Edición híbrida - Libro del alumno
Papildoma literatūra
1. 2020 Losana, J. E. Los tiempos del pasado Nueva edición, SGEL.
2. 2013 Molina Mediavilla, I. El Subjuntivo, SGEL.
3. 2020 Álvarez Martínez, M. A., Adeva Merino, S., Bueno Perucha, S. Curso de cultura. Manual de clase. Anaya ELE.
4. 2018 Rascón Caballero, A. Ispanų kalba. Praktinė gramatika. Fonetikos įvadas.