Komunikacija ir įvaizdis
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas yra skirtas analizuoti įvaizdžio dizaino ir komunikacijos sampratas, istorinę raidą ir šiuolaikines tendencijas. Aptariama įvaizdžio, kaip socialinio vaidmens samprata, analizuojamos jo sąsajos su kintančiu sociokultūriniu konktestu. Supažindinama su įvaizdžio dizaino, mados postprodukcijos pagrindais, analizuojama žmogaus emocijų, rūbo, kūno kalbos pritaikymas įvaizdžio formavime, atliekami kūrybiniai praktiniai darbai.
Dalyko anotacija užsienio kalba
This module examines the concept, historical development and contemporary tendencies of image design. The concept of the personal image as a social role is discussed and analysed in relation to changing social and cultural context. The module introduces the basics of image design, editorial, postproduction. The module also analyses the representation of human emotion, clothing and body language in postproduction. Students carry out creative practical project.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Mados dizaino pagrindai, Mados dizaino projektas 1, 2, 3 Kolekcijos vystymo pagrindai, Mados iliustravimo ir pristatymo pagrindai, Mados iliustravimas, Dizaino istorija.
Dalyko studijų rezultatai
1. Aiškiai apibrėžta mados istorijos, kaip socialinio vaidmens, samprata ir nurodytos jos sąsajos su konkrečiu kultūriniu ir socialiniu kontekstu.
2. Aiškiai pademonstruotas kompleksinis kūno sandaros ir drabužio motyvų, formų, siluetų, medžiagiškumo bei koloristikos suvokimas.
3. Suformuluota aktuali ir šiuolaikiška kūrybinio esė idėja.
4. Savarankiškas ir efektyvus laiko planavimas.
Dalyko turinys
1. Įvadas į mados įvaizdžio dizainą.
2. Įvaizdis, kaip socialinis vaidmuo, ir svarba mados produktų pateikime
3. Šiandieninės mados įvaizdžio dizaino tendencijos.
4. Baziniai įvaizdžio kūrimo elementai.
5. Baziniai įvaizdžio kūrimo elementai- istorijos/ idėjos/ koncepcijos sukūrimas
6. Baziniai įvaizdžio kūrimo elementai- modelio parinkimo aktualumas.
7. Baziniai įvaizdžio kūrimo elementai- grimas/ makiažas, šukuosenos
8. Baziniai įvaizdžio kūrimo elementai- papildomi kostiumo elementai, aksesurai, anturažas.
9. Baziniai įvaizdžio kūrimo elementai- vistos, lokacijos aktualumas.
10. Komunikacijos ir įvaizdžio sitenzė.
11. Įvaizdžio dizainas. Kontektsas ir interpretacija.
12. Įvaizdžio dizaino įtaka mados industrijoje
13. Mados fotografijų portfolio sudarymo principai
14. Kritinė įvaizdžio dizaino analizė: kūrinys, tikslinė auditorija, kultūriniai kontekstai
15. Kūrybinio projekto pateikimas.
Dalyko studijos valandomis
Kontaktinis darbas: [iš viso 45val.]
Paskaitos – 30 val.
Seminarai – 15 val.
Savarankiškas studento darbas:
Individualus darbas raštu: 20 val.
Savarankiškas studento darbas (tame tarpe – pasirengimas kolokviumui ir egzaminui) – 55 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Egzaminas – 70%
Kolokviumas – 30%
Literatūra
1. 2002 Barnard, M. Fashion as Communication. 2nd ed. London: Routledge
2. 2009 Armstrong, H J. Patternmaking for Fashion Design. 5th ed. London: Pearson Education
3. 2008 Jones, T. Fashion Now: v. 2 (Big Art). Cologne: Taschen GmbH
Papildoma literatūra
4. 2007 McDowell, C. Fashion Today London: Phaidon Press
5. 1999 Sanders, M & Poynter, P. Dazed/Confused. London: Booth-Clibborn editions.