Pažintinė kūrybinių industrijų praktika
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Kūrybinių industrijų pažintinė praktika skirta studentams praktiškai susipažinti su kultūrinių ir kūrybinių industrijų organizacijomis, sustiprinti teorines žinias praktine patirtimi ir supratimu. Užsiėmimus sudaro konkrečių kultūrinių ir kūrybinių industrijų institucijų pristatymas. Praktikos metu studentai supras kaip praktiškai funkcionuoja kultūrinių ir kūrybinių industrijų organizacijos, kokios veiklos jose vystomos ir su kokiomis problemomis susiduriama.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Cognitive practice of creative industries is designed for students to learn about cultural and creative industries organizations, to solidify students‘ theoretical knowledge by practice. Course includes presentation of particular cultural and creative industries organizations. Students will learn about practical functioning, activities, situation and difficulties of cultural and creative industries organizations.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Įvadas į kūrybinių industrijų studijas
Dalyko studijų rezultatai
1. Panaudoti komunikacijos mokslo metodus ir teorijas kultūrinių ir kūrybinių industrijų analizėje.
2. Analizuoti kultūrinių ir kūrybinių industrijų sritį meniniu, socialiniu ir ekonominiu aspektu.
3. Vertinti kultūrines ir kūrybines industrijas Lietuvos ir pasaulio kontekste.
Dalyko turinys
1. Kultūrinių ir kūrybinių industrijų veiklos tyrimo metodai, efektyvumo vertinimas, kultūriniai, socialiniai ir ekonominiai kūrybinės veiklos aspektai.
2. Kultūrinių industrijų sektorius ir jo specifika (muziejai, bibliotekos, kultūrinis paveldas ir t.t.).
3. Kūrybinio turizmo organizacijos.
4. Komercinės ir nekomercinės meno galerijos.
5. KI atlikėjų menų sektorius.
6. Naujos menininkų kooperacijos ir komunikacijos formos: meno kooperatyvai, menininkų iniciatyvos ir projektai.
7. Kultūriniai ir kūrybiniai klasteriai: menų fabrikai, inkubatoriai, švyturiai, loftai, hubai ir t.t.
8. Daugiafunkcinės KI organizacijos (atliekančios kūrybinės veiklos centro funkcijas, jungiančios kavinės, baro, knygyno, meno galerijos, „performanso“ ir kt. veiklas).
9. Kino industrija, animacija ir video žaidimai Lietuvoje.
10. Mados industrijos organizacijos.
11. Festivaliai, mugės, aukcionai.
12. „Medijuotos“ kultūros formos – dizaino ir reklamos agentūros.
13. „Medijuotos“ kultūros formos - radijo ir TV laidos, žurnalai ir interneto svetainės.
14. Kūrybinės industrijos virtualioje erdvėje.
15. Lietuvos kultūrinių ir kūrybinių industrijų patiriami iššūkiai, problemos ir galimybės.
Dalyko studijos valandomis
Studijų vykdymo forma |
Val. auditorinėse studijose |
Val. nuotolinėse studijose |
Paskaitos |
2val. |
2 val. |
Seminarai |
- |
- |
Laboratoriniai darbai |
- |
-. |
Pratybos |
85 val. |
|
Konsultacijos |
3 val. |
8 val. |
Iš viso kontaktinio darbo val. |
100 val. |
|
Savarankiškas darbas |
40 val. |
|
Iš viso |
140 val. |
Studijų rezultatų vertinimas
Praktikos mentoriaus ataskaita – 20 %
Studento praktikos dienoraštis – 20 %
Praktikos ataskaita – 60 %
Literatūra
1. 2005 Alytaus ir Utenos apskričių kūrybinų industrijų žemėlapis. Prieiga per internetą: www. koperator.lt
2. 2011 Kultūrinių ir kūrybinių industrijų Klaipėdoje SSGG analizė. www.kepa.lt
3. 2010 Galimybių studija „Vilniaus kūrybinių industrijų žemėlapis“. www.koperator.lt.
4. 2017 Baranovskaja,Ivona; Rimkus,Edvardas. Everyday valuable aspects: prospects of philosophy, sociology and communication = Kasdienybės vertybiniai aspektai: filosofijos, sociologijos ir komunikacijos perspektyvos // Filosofija. Sociologija = Philosophy. Sociology. Vilnius: Lietuvos Mokslų Akademijos leidykla = Vilnius: The Lithuanian Academy of Sciences. ISSN 0235-7186. eISSN 2424-4546. 2017, T. 28, Nr. 1, p. 89-97. http://mokslozurnalai.lmaleidykla.lt/publ/0235-7186/2017/1/89-97.pdf