Kūrybiškumas ir asmeninė vadyba (MVD4014)
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Kursas supažindina studentus su asmeninės vadybos pagrindais kūrybos ekonomikos kontekste. Pirmoji kurso dalis skirta savęs pristatymo rinkoje įrankių įvaldymui, antroji kurso dalis skirta mažos ar vidutinės įmonės kūrimo pagrindų įsisavinimui.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The course introduces students to the basics of the self -management in the context of the creative economy. The first part of the course is dedicated to the developement of the tools of self-presentation in the market, the second part of the course is dealing with the basics of creating and running a small/medium enterprise.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
„Įvadas į viešosios komunikacijos studijas“, laisvai pasirenkamas menų grupės dalykas (B grupė)
Dalyko studijų rezultatai
1. Sugebėjimas atskirti teoretinį diskursą ir priemones kūrybiškumui išreikšti; Įgūdžiai ir analitinis mąstymas;
2. Gebėjimas adaptuotis kūribinės rinkos ekonomikoje; Politinės ir teisinės aplinkos suvokimas.
3. Asmeninės vadybos projektų iniciavimas.
Dalyko turinys
Įvadinė paskaita. Supažindinimas su kurso struktūra ir turiniu, individualaus darbo ir auditorinio darbo metodika, lankomumo ir atsiskaitymo reikalavimais.
Kūrybiško mąstymo teorijų apžvalga. Psichologiniai ir socialiniai aspektai.
Kūrybiškumo metodai. Praktiniai užsiėmimai grupėse – sukurti unikalią meno paslaugą.
Asmeninės vadybos strategijos sukūrimas.
Lyderystės ir grupės plėtros pagrindai.
Intelektualinės nuosavybės pagrindai.
Individualaus kūrybinio CV sukūrimas.
Lėšų rinkimas. Kūrybinio projekto rašymas.
Teisiniai kūrybiško darbo organizavimo pagrindai. Galimi teisiniai statusai.
Kūrybinės paslaugos/produkto biudžeto plano sukūrimas.
Rinkodaros strategijos pritaikomumas asmeninėje vadyboje. Praktinė užduotis – rinkodaros plano sudarymas.
Kūrybinių grupių horizontalūs ir vertikalūs tinklai, klasteriai, jų specifika.
Savipozicionavimas meno rinkoje. Praktinė užduotis – savarankiškas meno paslaugos poreikio nustatymas ir pagrindimas.
Vaidybos meno principų pritaikymas asmeninėje vadyboje.
Asmeninė vadyba ir finansinis planavimas. Praktinė užduotis – finansinio plano sudarymas
Dalyko studijos valandomis
Kontaktinis darbas:
Praktikumai - 45 val.
Savarankiškas studento darbas:
Savarankiškas studento darbas (tame tarpe – pasirengimas kolokviumui ir egzaminui) – 62 val.
Viso: 107 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas – 30%
Kiti tarpiniai atsiskaitymai (individualių ir komandinių užduočių atlikimas) – 20%
Egzaminas – 50 %
Literatūra
1. 2002 Howkins T. The creative economy Penguin
2. 2007 Bilton, C. Management and Creativity Blackwell
3. 2007 Goffman E.. Savęs pateikimas kasdieniame gyvenime Alk/Vaga
4. 2002 Florida, R. The Rise of the Creative Class Basic books
5. 2013 http://www.unesco.org/culture/pdf/
creative-economy-report-2013.pdf
Papildoma literatūra
1. 2004 Throsby, E. Economics and Culture Cambridge university press
2. 2000 Caves, R. E. Creative Industries Harward University press