Technologijomis grįsto mokymo(si) organizavimas
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas skirtas išryškinti sėkmingas technologijomis grįsto mokymosi organizavimo aspektams, taikyti juos praktikoje, sukuriant paramos ir mokymo(si)organizavimo modelius.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The main activities and assignments will help to develop technical/ practical, analytical, reflectional and strategic competencies. After successful completion of the course, the learners will have knowledge, experience and will know how to tutor online, so they will be able to act as creative, motivating and satisfied online tutors.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Mokymosi teorijos, Bendroji didaktika, Dalyko didaktika, Asmenybės psichologija.
Dalyko studijų rezultatai
1. Mokymosi organizacijose, bendruomenėse nuotoliniu būdu organizavimas
2. Įvairių mokymosi metodų ir priemonių taikymas, atsižvelgiant į besimokančiųjų poreikius
3. Gebėjimas paaiškinti kokybės užtikrinimo ir tyrimų bei vertinimo svarbą paramos teikimui ir mokymosi efektyvumui
4. Kuratoriaus ir besimokančiojo vaidmenų ir sąveikos ypatumų apibūdinimas
5. Paramos sistemų modelio kritinis vertinimas ir tikslų profesinės veiklos tobulinimui iškėlimas
Dalyko turinys
Mokymo(si) organizavimo būdai.
Komunikacija tarp studento ir dėstytojo nuotoliniame kurse.
IKT priemonės, tinkančios paramos sistemoms.
Paramos planavimas ir organizavimas.
Studentų paramos sistema.
Dėstytojų paramos sistema.
Kuratoriaus (vadovo) ir besimokančiojo vaidmenys ir sąveikos ypatumai.
Kokybės vertinimas nuotoliniame mokymesi.
Dalyko studijos valandomis
155 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Egzamino užduotis (50%), savarankiškas darbas (10%), darbo komandoje rezultatai (25%), tarpinis atsiskaitymas (15%)
Literatūra
1. 2015 A.W (Tony) Bates. Teaching in a digital age open.bccampus.ca
2. 2008 D.Baziukaitė, A.Narščius, Virtuali mokumo(si) aplinka MOODLE. Atmintinė studentui KU
3. 2008 D.Baziukaitė, Ž.Vaira, V.Gorbunovas, Virtuali mokumo(si) aplinka MOODLE. Atmintinė dėstytojui KU
5. 2008 Eds. T.Anderson, F. Elloumi. Theory and Practice of Online Learning. Athabasca universiy press
Papildoma literatūra
1. 2008 Nuotolinio mokymo(si) taikymo galimybės tęstinio profesinio mokymo plėtrai skatinti VDU
2. 2007 D.Rutkauskienė, A.Lenkevičius, A.Targamadzė, A.Volungevičienė, Nuotolinio mokymosi dėstytojo vadovas KTU
3. 2006 D.Rutkauskienė, I.Patašienė, V.Mušankovienė, J.Kasperiūnienė, R.Hopenienė, Nuotolinio mokymosi kursų rengimo metodikos pagrindai KTU