Integruotos komunikacijos strategijos (Reklamos vadybos pr.)

  • Dalyko kodas: IKM 5004
  • Apimtis ECTS kreditais: 6
  • Pavadinimas anglų kalba: INTEGRATED COMMUNICATION STRATEGIES
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    dr. Auksė Balčytienė, Lina Auškalnienė, Miglė Šontaitė, PMDF Viešosios komunikacijos katedra

Dalyko anotacija užsienio kalba

In this course, the emphasis is placed on the issues involved in planning integrated communication campaigns at a strategic level. Lectures and seminars are designed to examine and practically apply strategic thinking and planning skills essential for success in informatic on management in contemporary organizations such as business, government or social service. Students will learn the elements of a strategic communication plan which is essential to gain an understanding of importance between organization`s goals, selected communication channels and audience relevancy. The course also examines new developments in this field, for e.g. information management and communication policies at the transnational (European) level.

Dalyko studijų rezultatai

Baigę šio dalyko studijas, studentai gebės: • apibūdinti esmines informacijos ir komunikacijos vadybos sąvokas bei teorines perspektyvas taikyti organizacijos IK programų planavime bei įgyvendinime; • įvertinti vidinius bei išorinius veiksnius, turinčius įtakos organizacijos integruotos komunikacijos (IK) projektų sėkmei; • parengti organizacijos IK planą, efektyviai bei kūrybiškai panaudojant įvairias viešųjų ryšių, marketingo, reklamos, interaktyviosios (interneto) komunikacijos bei kt. sričių veiklos priemones; • įvertinti organizacijos IK programų efektyvumą; • analizuoti įvairaus pobūdžio organizacijų (verslo, viešojo sektoriaus, NVO, kt.) IK projektų sėkmę tiek Lietuvos, tiek tarptautiniame (pvz. ES atvejo) kontekste.

Dalyko turinys

1. Šiuolaikiniai komunikacinės aplinkos pokyčiai ir integruotos komunikacijos valdymas. 2. Teoriniai IK aspektai: informacijos ir komunikacijos vadyba moderniose organizacijose, efektyvios komunikacijos problemos ir sprendimo būdai. 3. Praktiniai IK aspektai: IK planavimas ir strategijos. IK sprendimų priėmimas: galimybių analizė. 4. Tikslų, strategijos ir taktikos apsibrėžimas. 5. Organizacijos IK segmentai: ryšiai su visuomene, ryšiai su žiniasklaida, finansų komunikacija, aplinkos komunikacija, rinkodaros komunikacija, interneto komunikacija, vidinė komunikacija, rėmimai, atvejų komunikacija, politinė komunikacija, ir kt. – kiekvieno segmentopaskirtis, kanalai, efektyvumas. 6. Integruotos komunikacijos plano įgyvendinimas keturiaissprendimo žingsniais (situacijos analizės, planavimo, IK strategijų įgyvendinimo ir įvertinimo). 7. IK programų efektyvumo įvertinimas. Atvejo analizė: tarptautinis IK komunikacijos kontekstas. 8. Baigiamoji diskusija.

Dalyko studijos valandomis

Paskaita – 30 val. Seminaras – 15 val. Komandinis darbas – 15 val. Savarankiškas studento darbas – 100 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Atsiskaitymas už namų darbą ir darbą seminaruose - 25%, tarpinis atsiskaitymas - 25% ir baigiamasis egzaminas - 50% galutinio pažymio.

Literatūra

1.2007 Levy S. M. PublicRelationsandIntegratedCommunications Lotus books.
2.2007 Wilcox D. L., Cameron G. T., AultPh. H., Agee W. K. Viešieji ryšiai: strategija ir taktika. Poligrafija ir informatika
3.1997 Clarke L.Caywood.Thehandbookofstrategicpublicrelations&integratedcommunications McGraw-Hill