Inovacijos švietime
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Studijų dalyku siekiama išugdyti gebėjimus panaudoti švietimo inovacijų elementus projektuojant ir organizuojant technologijomis grįstą mokymąsi. Analizuojamas inovacijos apibrėžimas ir tipai. Dalyko studijų metu parenkamos populiariausios inovacijos švietime ir analizuojama jų integracija į švietimą (pvz., inovatyvūs mokymosi būdai, virtualus mobilumas, vyraujančios skaitmeninės duomenų analizės metodai, didieji duomenys (Big data) ir mokymosi duomenų analizės įrankiai (Learning analytics), asmenybės identifikavimo virtualioje mokymosi aplinkoje, skaitmeninio vertinimo metodai ir įrankiai, skaitmeniniai ženkliukai (digital badges)).
Dalyko anotacija užsienio kalba
Learners develop their competences to apply education innovations and their elements in technology enhanced learning organization. Innovations in education are defined, their types are discussed. Most popular innovations in education are selected and their integration into education is analysed (e.g. innovative learning trends, virtual moiblity, predominant digital learning analytics methods, Big data, Learning analytics, personality identification tools in virtual learning environment, digital assessment methods and tools, digital badges, and others).
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Šiuolaikinė edukologija, Andragoginė didaktika
Dalyko studijų rezultatai
1.1. Projektuoti mokymo(si) turinį realizavimui virtualioje mokymosi aplinkoje
2.1. Parinkti ir sukurti inovatyvius švietimo išteklius ir metodus technologijomis grįstam mokymosi turiniui
3.1. Diegti inovatyvias technologijomis grįsto mokymo metodikas
Dalyko turinys
Inovacijos apibrėžimas.
Inovacijų tipai.
Inovacijų lyderiai ir komandos.
Dideli duomenys (Big data).
Mokymosi duomenų analizė (Learning analytics).
Inovatyvios metodikos. Skaitmeninės istorijos.
Inovatyvios metodikos. Apversta klasė (Flipped classroom).
Inovatyvios metodikos. Mokymasis su tarpais (Spaced learning) Paskirstyta apversta klasė (Distributed flipped classroom).
Besimokančiojo tapatybės nustatymo įrankiai.
Skaitmeninio vertinimo įrankiai.
Skaitmeniniai ženkliukai vertinimui.
Virtualus mobilumas.
Blockchain technologija švietime.
Dalyko studijos valandomis
Mokymosi organizavimo būdas |
tradiciniu būdu, val. |
nuotoliniu būdu, val. |
Paskaitos |
16 |
26 |
Konsultacijos |
0 |
15 |
Namų darbas |
0 |
28 |
Savarankiškos užduotys ir literatūros skaitymas |
0 |
64 |
Žinių patikrinimas |
3 |
3 |
Iš viso |
19 |
136 |
Iš viso |
155 |
|
Kontaktinis laikas Savarankiškas darbas |
19 auditorijoje ir vaizdo konferencijų būdu 44 akad. val. 92 akad. val. |
Studijų rezultatų vertinimas
Namų darbas 1 (tapatybės nustatymo įrankio testavimas) – 10%
Namų darbas 2 (skaitmeninių vertinimo įrankių kūrimas) – 20%
Namų darbas 3 (atvirų vertinimo ženklelių kūrimas) – 20%
Koliokviumas (skaitmeninių istorijų kūrimas) – 20%
Egzaminas – 30%
Literatūra
1. 2012 Volungevičienė, Airina; Trepulė, Elena. Ugdymo turinio vertinimo ir atnaujinimo metodika // Informacinės technologijos ugdymo procese : mokytojo knyga / sudaryt. M. Teresevičienė. Kaunas : Lietuvos nuotolinio ir e. mokymosi asociacija, 2012. ISBN 9789986418771. p. 63-74. Moodle aplinkoje
2. 2011 Volungevičienė, Airina; Teresevičienė, Margarita. Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimas : monografija / Airina Volungevičienė, Margarita Teresevičienė. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2011. 296 p. : iliustr. ISBN 9789955127444. Moodle aplinkoje
Papildoma literatūra
3 2011 Sabaliauskas, Tomas; Valterytė, Rita; Vitkutė-Adžgauskienė, Daiva; Volungevičienė, Airina. Atviri švietimo ištekliai : mokomoji knyga [elektroninis išteklius]. Vilnius : "TEV", 2011. 143 p. : iliustr. ISBN 9786094330537. Atvira prieiga internete https://www.ebooks.ktu.lt/eb/234/atviri-svietimo-istekliai/