Kursinis darbas (PUP)

  • Apimtis ECTS kreditais: 3
  • Pavadinimas anglų kalba: Research Paper
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Doc. dr. Ilona Tandzegolskienė, Socialinių mokslų fakultetas, Edukologijos institutas

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Kursinis darbas yra savarankiškas studentų tyriminis darbas, sudarantis galimybes įsisavintas teorines žinias bei įgytus pirminius praktinius įgūdžius taikyti praktinėje veikloje, orientuojantis į švietimo sistemos situacijas, ugdymo naujovių diegimo perspektyvas, mokyklos kultūros plėtotės galimybes išryškinant mokytojo ir mokinio sąveiką, mokyklos kultūrą, mokymosi proceso aktualijas ir bendradarbiavimą. Rengdamas kursinį darbą studentas įgis patirties (at)renkant, sisteminant, apibendrinant teorinę ir empirinę medžiagą, bei parengiant tyrimo ataskaitą.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Research paper is autonomous work of students, which create possibilities to apply the acquired theoretical knowledge and practical skills, with the orientation on the situations of the education system, needs and dynamics of innovation in the education, opportunities for developing school culture by highlighting the interaction between teacher and pupil, school culture, topical issues of the learning process, and cooperation. By preparing the research work the student will acquire experience by searching / collecting, systematizing, summarizing theoretical and empirical material and by preparing the research report.

Dalyko studijų rezultatai

1. Atrinkti mokslo šaltinius pagal konkrečiai suformuluotus temos kriterijus.
2. Interpretuoti analizuojamos ugdymo problemos kontekstą ir pateikiamus apibūdinimus, pasitelkiant pirminius ir antrinius mokslo šaltinius.
3. Reflektuoti galimas pasirinktos problemos tyrimo sritis ar idėjas, orientuojantis į tyrimo klausimą ir tyrimo objektą.
4. Apsispręsti dėl tyrimo parametrų ir tyrimo tipo, pateikiant argumentuotą pasirinkimo logiką.
5. Atlikti lokalų, nedidelės apimties empirinį tyrimą (surinkti, analizuoti ir apibendrinti duomenis).
6. Komunikuoti gautus rezultatus išsikeltų tyrimo klausimų (mokslo problemos) kontekste.

Dalyko turinys

1. Mokslo šaltinių paieška ir atranka
2. Mokslo šaltinių analizė
3. Literatūros sąrašo sudarymas
4. Kursinio darbo įvado formulavimas
5. Žodynėlio sudarymo ypatumai
6. Įvado pateikimas
7. Tyrimo parametrų įvardinimas
8. Teorinės tyrimo dalies formulavimas
9. Loginės tyrimo eigos planavimas ir pateikimas
10. Tyrimo metodologinės dalies pristatymas ir patvirtinimas
11. Empirinės tyrimo dalies konstravimas ir numatymas
12. Empirinio tyrimo rezultatų dalies aprašymas
13. Apibendrinančios tyrėjo diskusijos nauda
14. Išvadų pateikimas
15. Rekomendacijų numatymas
16. Priedų ruošimas.

Dalyko studijos valandomis

Konsultacijos 5 val.
Savarankiškas darbas 75 val.
Iš viso 80 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Kursinio darbo gynimas žodžiu (30%); kursinio darbo ataskaitos pristatymas raštu (70 %).

Literatūra

1. 2014 John W. Creswell.Research design: qualitative, quantitative, and mixed methods approaches Los Angeles (Calif.) [etc.] : Sage
2. 2011 Žydžiūnaitė, V. Baigiamojo darbo rengimo metodologija: mokomoji knyga Klaipėda: Klaipėdos valstybinė kolegija
3. 2007 Davis, M. B. Doing a Successful Research Project: Using Qualitative and Quantitative Methods. SAGE
4. 2004 Bryman, A. Social Research Methods. Oxford University Press
Papildoma literatūra
1. 2004 Bryman, A. Social Research Methods. Oxford University Press
2 2006 Lichtman, M. Qualitative Research in Education : a User's Guide. Thousand Oaks Calif. etc. : Sage