Pradinio ugdymo pedagogika ir ankstyvasis užsienio kalbos mokymas (Kaune ir Vilniuje)

STUDIJŲ REZULTATAI

1. Integruoti įvairių mokslų (dorinio ugdymo, kalbų, matematikos, socialinių ir gamtos mokslų, kūno kultūros, technologijų ir menų) teorines ir jų didaktikos žinias bei tuo grindžiant kurti pradinio ugdymo(si) turinį.
2. Analizuoti, sisteminti, kritiškai vertinti informaciją, teisinius bei politinius dokumentus, susijusius su ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo turinio kūrimu.
3. Kryptingai ir tikslingai planuoti ir valdyti ugdymo procesą, parinks tinkamus mokymo metodus, medžiagą ir priemones efektyviam tikslų pasiekimui ir jų vertinimui.
4. Planuoti, organizuoti, vykdyti ir apibendrinti profesinės veiklos bei mokslinius tyrimus, jų rezultatais grįsti ugdymo praktiką, reflektuoti savo profesinio tobulėjimo perspektyvas.
5. Paaiškinti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų asmenybės raidos ypatumus skirtingų aplinkos veiksnių įtakoje, supras jų ugdymo(si) pagrindus ir gebės tuo grįsti profesinę veiklą.
6. Kurti ir užtikrinti saugią, mokymąsi skatinančią, į mokinių poreikius orientuotą aplinką, sukurs sąlygas mokinių vertybinių nuostatų, socialinių įgūdžių formavimui(si), visapusiškam asmenybės tobulėjimui ir saviraiškai, naudojant įvairias mokymosi priemones, skaitmenines technologijas ir įrangą, didinančias mokymosi veiklų įvairovę, ugdymosi prieinamumą kiekvienam besimokančiajam, įtraukiančias į mokymąsi grupėmis ir savarankiškumo ugdymu pagrįstą mokymąsi.
7. Ugdymo procese naudoti įvairias inovatyvias ugdymo priemones, technologijas, metodikas, jų pagrindu mokys pradinių klasių mokinius; taisyklingai vartos gimtąją kalbą, gebės bendrauti užsienio kalba profesinėje veikloje.
8. Prisiimti atsakomybę ir lyderystę ugdant mokinius, skatinant jų novatoriškumą, ugdant kritiškai mąstančią asmenybę.
9. Dirbti individualiai ir komandoje, lanksčiai prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos, konstruktyviai bendradarbiauti.
10. Būti atviru, lanksčiu ir kritišku įvairiose pedagoginėse situacijose, projektuoti savo karjerą, reflektuodamas ugdymo turinio procesą ir rezultatus, vertindamas veiklą, savarankiškai mokydamasis, atsakingai veikdamas bendruomenėje, prisiimdamas atsakomybę už savo veiklą.

TOLESNIŲ STUDIJŲ IR KARJEROS GALIMYBĖS

Baigę studijų programą galės dirbti įvairaus tipo pradinio ugdymo įstaigose, vykdančiose formalų ir neformalų ugdymą. Norintieji, galės tęsti studijas edukologijos, vadybos ar kitų socialinių mokslų krypties magistrantūros programose.