Visuomenė, kultūra ir komunikacija (anglų k.)
STUDIJŲ REZULTATAI
Baigę programą absolventai gebės:• Paaiškinti sociologijos ir komunikacijos mokslų pagrindinius principus ir taikyti juos analizuojant visuomenines ir komunikacijos problemas, kuriant kokybišką informacinę produkciją, planuojant ir įgyvendinant komunikacinius projektus;
• Naudotis inovatyviais sociologiniais informacijos kaupimo ir analizės metodais;
• Kritiškai įvertinti socialines ir komunikacijos problemas ir komunikuoti jas skirtingoms auditorijoms;
• Naudoti sociologinio tyrimo procedūras analizuojant medijų informaciją;
• Siūlyti efektyvius socialinės politikos, komunikacijos strategijų sprendimus;
• Analizuoti tekstinę, grafinę ir skaitmeninę informaciją, naudoti kompiuterines programas kiekybinių, kokybinių ir vizualinių duomenų analizei;
• Pasirinkti adekvačią komunikacijos strategiją atsižvelgiantį komunikacijos turinį bei į auditorijos specifiką ir šią strategiją įgyvendinti;
• Suprasti tarpkultūrinius skirtumus, ypač susijusius su vertybių, suvokimo, elgesio ir komunikacijos skirtumais dėl etniškumo, religijos, lyties ir amžiaus;
• Dirbti komandoje, planuoti ir organizuoti asmeninę ir grupių veiklą, vidaus ir išorės komunikaciją;
• Inicijuoti, rengti ir įgyvendinti įvairius socialinius ar komunikacijos projektus;
• Kita
TOLESNIŲ STUDIJŲ IR KARJEROS GALIMYBĖS
Studentai turės galimybę dalyvauti tarptautinių studijų mainuose pagal VDU sutartis su universitetais Belgijoje, Čekijoje, Danijoje, Estijoje, JAV, Ispanijoje, Italijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Prancūzijoje, Slovėnijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Škotijoje, Turkijoje, Vokietijoje.Programos absolventų išskirtinumas ir stiprybė, jog jie gaus sociologų su komunikacijos specializacija išsilavinimą. Tikime, jog dėka įgytų žinių tarpdiscipliniškumo, studijų bei praktikų metu išlavintų gebėjimų, absolventai bus paklausūs darbuotojai, gebantys derinti sociologijos ir komunikacijos mokslų įgūdžius ir žinias. Potencialios darbo sritys būtų susijusios su reklama, rinkodara, komunikacija, ryšiais su visuomene, rinkos tyrimais ir organizacijų vidine komunikacija.