Eglė Mockaitytė

Vaikų ir paauglių psichologė, Vytauto Didžiojo universiteto mokyklinės psichologijos magistrė (2015 m.)

Dar bakalauro studijų metu pradėjau domėtis išskirtiniu kūrybiškumu, kuris glaudžiai siejasi su žmogaus intelektu bei gabumais. Kartu su kolegomis gilinomės į šią sritį, atlikome paauglių kūrybiškumo tyrimus, dirbome prie kūrybiškumo matavimo testo EMUC pritaikymo Lietuvai. Pabaigus studijas ir pradėjus dirbti mokykloje šis domėjimasis niekur nedingo – dirbdama greitai įsitikinau, jog švietimo sistemos darbuotojai susiduria su mokiniais, pasižyminčiais aukštu kūrybiškumu, intelektu, turinčiais išskirtinių gabumų, tačiau ne visada žino, kaip su jais „susikalbėti“. Aukštas intelektas yra dovana, tačiau su ja neretai ateina ir tam tikri emociniai sunkumai, sąlygoti to, jog vaikas yra kitoks, negu jo bendraamžiai. Suprasdama vaiko gabumų puoselėjimo svarbą bei iššūkius, su kuriais susiduria išskirtinių gabumų jaunuolis, matau prasmę dirbti su šiais vaikais bei dalyvauti jiems atrandant ir auginant savo tikrąjį, autentiškąjį „Aš“.