Asmeninio prekės ženklo kūrimas ir socialiniai tinklai kaip klientų pritraukimo įrankis | Savęs link’25: verslas prasideda nuo tavęs

Nuotoliniu būdu

Gyvename realybėje, kurioje, jei nepasakysime, kas esame, kiti ir nežinos – juk laiko gilintis į informaciją mes turime itin mažai! Būtent todėl atsiranda būtinybė konstruoti savo įvaizdį ir ypač socialiniuose tinkluose. Asmeninio prekės ženklo kūrimas tampa viena iš būtinų komunikacijos kompetencijų kiekvienam, norinčiam kažko pasiekti gyvenime. Todėl seminaro metu kartu su PMDF Romo Sakadolskio medijų laboratorijos koordinatore, Viešosios komunikacijos katedros dėstytoja ir PKVC lektore Austėja Pečiuriene pasigilinsime ir suprasime: kas sudaro asmeninį prekės ženklą; nuo ko pradėti jį formuoti; kokie yra pagrindiniai kokybiškos komunikacijos socialiniuose tinkluose principai; kas yra mūsų klientai ir kaip su tuo susijęs mūsų asmeninis prekės ženklas.

BŪTINA REGISTRACIJA

***

Šis seminaras – vienas iš VDU Karjeros centro organizuojamo nuotolinių neformalių seminarų ciklo „Savęs link’25: verslas prasideda nuo tavęs“ susitikimų. Kovą ir balandį kviečiame klausytis nemokamų nuotolinių seminarų, kuriuose savo sričių profesionalai nagrinės, kaip ugdyti verslų mąstymą, kaip kurti asmeninį prekinį ženklą ir kodėl svarbu mokėti „parduoti“ savo kompetencijas darbdaviui. Seminaruose bus diskutuojama apie pasitikėjimą savimi ir būdus, kaip išnaudoti savo stipriąsias puses siekiant profesinių ar verslo tikslų. Taip pat studentus ir absolventus kviečiame pasinaudoti ir virtualios „CV klinikos“ galimybe – siųsti savo gyvenimo aprašymus cv@vdu.lt ir gauti specialistų patarimų, kaip jį tobulinti.