Socialinių dalininkų bendradarbiavimas: naujosios viešosios vadybos paradigma profesiniame rengime (Edukologija 07 S)

  • VardasDanutė
  • PavardėMaurušaitienė
  • Vadovasdr. Lina Kaminskienė, prof. habil. dr. Kęstutis Pukelis
  • Data2011-12-02
  • KryptisEdukologija

Anotacija

Sėkmingi darbo rinkos ir profesinio rengimo institucijų santykiai gali būti inovacijų, naujų specialistų įgūdžių, pasaulinės svarbos tyrimų, plėtros ir augančio produktyvumo šaltinis, todėl socialinių dalininkų bendradarbiavimas yra labai svarbus. Darbe aptartos galimybės bendradarbiavimo plėtojimui taikyti naujosios viešosios vadybos principus. Aptarta institucinė ir asmeninė socialinių dalininkų atsakomybė, bendradarbiavimui plėtoti reikalingi gebėjimai, bendradarbiavimo sritys.

Darbe išskirti socialinei dalininkystei plėtoti reikšmingi parametrai (lygmenys, gebėjimai, atsakomybė, sritys); Darbe, įvertinus mikrolygmenį (verslo organizacijos ir profesinio rengimo institucijos), sukurtas socialinių dalininkų bendradarbiavimo profesinio rengimo sistemoje modelis. Tyrimo tikslas – sukurti ir pagrįsti socialinių dalininkų bendradarbiavimo modelį taikant naujosios viešosios vadybos principus. Tyrimo tikslui pasiekti keliami šie uždaviniai: atskleisti multidisciplinines socialinių dalininkų dalyvavimo profesinio rengimo sistemoje prielaidas; apibūdinti socialinių dalininkų ir profesinio rengimo institucijų bendradarbiavimo patirtį skirtingose užsienio šalių profesinio rengimo sistemose; išskirti socialinių dalininkų bendradarbiavimo profesinio rengimo sistemoje veiksnius ir lygmenis; pagrįsti socialinių dalininkų ir profesinio rengimo institucijų bendradarbiavimo profesiniame rengime modelį.

Išsamiau