Dalyko anotacija anglų kalba
The course introduces students to the study of contemporary forms of mediated communication from the theoretical and empirical perspectives. Historical, socio-cultural and technological conditions of media and communication are discussed. The main aim of the course is to develop students’ understanding of how we create, negotiate, and respond to different media, and to examine how media produce cultural meanings and power relations. Issues include the impact of media on individual attitudes, values, and behaviors, as well as the role of media professionals, and the impact of new media technologies. Students are encouraged to actively engage into the class discussions on particular topics and develop analytical and creative projects of their own.
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas suteikia studentams teorinių bei analitinių žinių apie medijų ir medijuotos komunikacijos raidą istoriniu, socialiniu, technologiniu požiūriu, pristatantis svarbiausias medijų studijų lauke naudojamas sąvokas ir suteikiantis teorinių bei analitinių žinių, būtinų šiuolaikinės visuomenės nariui, siekiančiam geriau pažinti ir suvokti medijų ir visuomenės santykį. Paskaitų metu studentai susipažįsta su svarbiausiomis komunikacijos teorijomis, modeliais, medijų veikimo principais bei funkcijomis demokratijos sąlygomis, susipažįsta su medijų ir kūrybinių industrijų bei populiariosios kultūros praktika Lietuvoje ir pasaulyje. Didelis dėmesys skiriamas studentų dalyvavimui diskusijose paskaitų metu ir kūrybinių bei analitinių projektų rengimui.
Dalyko studijos valandomis
Kontaktinis darbas (45 val. ):
Paskaitos – 30 val.
Komandinis darbas pasitelkus el. komunikavimo priemones – 15 val.
Savarankiškas studento darbas (55 val.):
Individualus darbas raštu: 20
Savarankiškas studento darbas (tame tarpe – pasirengimas kolokviumui ir egzaminui) – 35 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas – 30%; namų darbas – 20%; egzaminas – 50%.
Literatūra
1. 2012 Croteau, D., Hoynes, W. Media/Society: Industries, Images and Audiences, 4th edition. Thousand Oaks: Sage
2. 2007 Kovach, B., Rosenstiel, T. The Elements of Journalism: What Newspeople Should Know and the Public Should Expect. New York: Three Rivers Press
Papildoma literatūra
3 2007 Hall, S. Representation: Cultural Representations and Signifying Practices. London: Sage
4 2006 Jenkins, H. Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New York University Press
5 2005 McQuail, D. McQuail’s Mass Communication Theory. London: Sage