Dalyko anotacija anglų kalba
The purpose of the course is to assist students in acquiring English academic writing skills. Students learn to put their thoughts and ideas in well-formed and grammatically correct sentences and compose coherent and logically ordered texts. They practise writing different types of formal texts: paragraphs, descriptive and comparative essays, summaries, reports and academic papers. The course also covers grammatical constructions and linking words commonly used in academic writings, and pays attention to punctuation, paraphrasing and quotation.
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas skirtas studentams siekiantiems tobulinti akademinio rašymo anglų kalba žinias ir gebėjimus. Studentai mokosi taisyklingai, rišliai ir logiškai perteikti savo mintis raštu oficialiuoju stiliumi sakinio, pastraipos ir teksto lygmenyje: rašyti paragrafą, aprašomąją ir lyginamąją esė, oficialius laiškus, santrauką, tyrimo ataskaitą ir pranešimą, rašto darbą. Mokomasi taisyklingai vartoti akademinėje anglų kalboje sutinkamas gramatines konstrukcijas ir jungiamuosius žodžius, taisyklingai perfrazuoti ir cituoti.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
B2 lygmens anglų kalbos kompetencija
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos (P) 30 ak. val.
Komandinis darbas virtualioje aplinkoje 30 ak. val.
Savarankiškas darbas 20 ak. val.
Iš viso 80 ak. val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas – 20 %, baigiamasis egzaminas – 30 %, kontroliniai darbai ir kiti atsiskaitymai semestro metu – 50 % galutinio pažymio.
Literatūra
1. 1999 Oshima, A., Hogue, A. Writing Academic English. New York: Pearson Longman
2. 2012 Swales, J. Feak, C. Academic writing for graduate students. Ann Arbor: University of Michigan press
3. 2013 Mokomoji medžiaga MOODLE virtualioje aplinkoje. VDU
Papildoma literatūra
1. 1999 Dooley, J. Evans, V. Grammarway 4. Newbury: Express Publishing
2. 2000 Kenny, N., Luque-Mortimer, L. First Certificate Practice Tests Plus 1. Harlow: Pearson Education
3. 2004 Cox, K., Hill, D. English for Academic Purposes. Frenchs Forest: Pearson Education
4. 1995 Haynes. J. Style. London: Routledge