Dalyko anotacija anglų kalba
A basic level course of Catalan language (A1.2) is focused on lexical and grammatical content study whilst always seeking to respond to the communicative and academic needs of the student. It will provide basic introduction to grammar such as basic verbs conjugation, some adverbs and propositions, as well as teach the most common basic everyday expressions related to greetings, family and friends and food and beverages. In both its objectives and methodology, the course is highly communicative in its focus. This means that learning outcomes are set through capacity for language use and that course content is derived directly from the objectives established. The methodology is based on the practical use of Catalan with appropriate reflection to help in the assimilation of the language. The course includes lectures, tests, self-study tasks and homework applying theory in practice. The course is divided in two parts (A1 1 and A1 2). We follow the program and use the methodology and teaching materials of the Institut Ramon Llull and prepare the students to pass the official tests organized annually by the Institute Ramon Llull in our facilities.
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Studentai plėtoja pradedančiųjų žemesniojo (A1.2) katalonų kalbos lygio kompetenciją per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis. Dalyko turinį sudaro šios pagrindinės temos: žodžių tvarka sakinyje; įvadas į pagrindines kalbos dalis; leksiniai vienetai ir struktūros, naudojamos bendraujant kasdieninėmis temomis; katalonų kalbos garsų, žodžių tarimo bei intonacijos ypatumai. Didelis dėmesys skiriamas praktiniam katalonų kalbos vartojimui. Taikoma mišri studijų forma: darbas grupėse, vaidmenų žaidimai, diskusijos, tekstų analizė, darbas SANAKO multimedijos laboratorijoje, virtualioje aplinkoje (užduotys pateikiamos dėstytojo asmeniniame tinklaraštyje) ir savarankiškas darbas praktiškai taikant teorinę medžiagą.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
A1.1 lygmens katalonų kalbos kompetencija, A2 lygmens anglų kalbos kompetencija
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos (P) 30 ak. val.
Komandinis darbas virtualioje aplinkoje 15 ak. val.
Savarankiškas darbas 35 ak. val.
Iš viso 80 ak. val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas - 20 %, baigiamasis egzaminas - 30% , kontroliniai darbai ir kiti atsiskaitymai semestro metu - 50 % galutinio pažymio.Literatūra
2007 Mas M., Vilagrasa A. et al. Veus 1. Curs de català. Llibre de l’alumne. Barcelona. Ed. Publicacions de l’Abadia de Montserrat.
2005 Mas M., Vilagrasa A. et al. Veus 1. Curs de català. Llibre d’exercicis. Barcelona. Ed. Publicacions de l’Abadia de Montserrat.
2004 Departament d’Educació. Generalitat de Catalunya. Vincles 2. Llengua catalana per a alumnat d’incorporació tardana. Barcelona. Servei de Publicacions de la Generalitat de Catalunya
2004 Vincles 2. Llengua catalana per a alumnat d’incorporació tardana Quadern d’exercicis. Barcelona. Servei de Publicacions de la Generalitat de Catalunya
Papildoma literatūra
1997 Dolors Badia, Llengua Catalana. Nivell llindar 1.Barcelona. Editorial L’Alber
2006 Roig, N. et al. Passos 1. Barcelona. Editorial Octaedro
1998 Xuriguera, J. Els verbs Catalans conjugatss. Barcelona. Claret,
1995 Alegre, M.. Gramaticard. Totes les regles de la gramàtica catalana. Barcelona. Castellnou
Žodynai:
-Multilingual dictionary (online): http://www.multilingue.cat
-Monolingual dictioray (online): http://www.dictionari.cat
-Illustrated dictionary (online): http://www.dicdidac.cat
Papildomi pratimai:
Parla català: http://www.parla.cat
Intercat: http://www.intercat.cat/speakcat
Institut Ramon Llull: http://www.llull.cat