Dalyko anotacija anglų kalba
The course is designed for students in education, sociology, psychology and social work as well as others who intend to develop English language proficiency analysing and discussing various authentic texts on issues in social sciences, performing and presenting a research, broadening specific vocabulary and developing academic writing skills. The course aims at improving the students’ language competence necessary for formal and informal communication in academic and profession-related fields. Receptive and productive skills are developed through individual, pair, group and class work, practise in SANAKO lab and in virtual MOODLE environment (on-line activities, synchronous and asynchronous conversations and discussion forums, interactive tests and exercises), independent work applying theory in practice.
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalykas skirtas edukologijos, sociologijos, psichologijos ir socialinio darbo studentams bei visiems norintiems tobulinti anglų kalbos kompetenciją įgudusiųjų lygmenyje, analizuojant įvairius autentiškus socialinių mokslų srities tekstus, diskutuojant, argumentuojant savo nuomonę, atliekant apklausą ir pristatant rezultatus, vartojant specifinį žodyną, plėtojant akademinio rašymo gebėjimus. Dalyko tikslas – pagerinti studentų komunikacinę kalbos kompetenciją, reikalingą bendravimui akademinėje ir profesinėje srityse. Receptyvieji ir produktyvieji gebėjimai ugdomi dirbant individualiai, porose ir grupėse, darbas auditorijoje integruojamas su veikla SANAKO multimedija laboratorijoje ir MOODLE virtualioje aplinkoje (sinchroninės/asinchroninės konsultacijos, diskusijų forumai, interaktyvios užduotys), savarankiškas darbas praktiškai taikant teorinę medžiagą.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
B2/C1 lygmens anglų kalbos kompetencija.
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos (P) 60 ak. val.
Komandinis darbas virtualioje aplinkoje 15 ak. val.
Savarankiškas darbas 85 ak. val.
Iš viso 160 ak. val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas - 20 %, baigiamasis egzaminas - 30%, kontroliniai darbai ir kiti atsiskaitymai semestro metu - 50 % galutinio pažymio.
Literatūra
1. 2009 Seifert, K., Sutton, R. Educational Psychology.2nd ed. Global Text Project.
2. 2000 Lebauer, R. S. Learn to Listen, Listen to Learn: Academic Listening and Note-Taking. 2nd edition. White Plains, N.Y.: Longman
Papildoma literatūra
1. 2007 Vince, M. Advanced Language Practice. Oxford: Macmillan
2. 2004 Dignen, B., Flinders, S.,Sweeney, S. English for Work and Life. Professional English. Cambridge UP