Course purpose - to develop students understanding of classic and modern marketing conceptions, principles, as well as assessing marketing problems. In this course students should acquire the basic knowledge of classic and modern marketing; gain skills in analyzing elements of marketing mix; environmental forces and actors, understand their impact for organizations marketing decisions. This course is a general study that will provide a solid background into the basic areas of marketing and is a prerequisite for all marketing electives.
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalyko paskirtis – studijuoti pagrindines klasikinio ir modernaus marketingo koncepcijas, susipažinti su marketingo terminologija, pagrindinėmis problemomis. Baigę dalyką studentai įgys klasikinio bei modernaus marketingo žinių pagrindus bei gebėjimus analizuoti marketingo komplekso elementus, aplinkos jėgas ir veikėjus, suprasti jų įtaką organizacijų marketingo sprendimams.
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos (P) 30 val.
Darbas grupėse 15 val.
Savarankiškas darbas 75 val.
Iš viso 120 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas – 20%
Grupinis savarankiškas darbas – 30 %
Egzaminas - 50 %
Literatūra
1. 2012 Pranulis, V., Pajuodis, A. ir kt. Marketingas. Garnelis
2. 2003 Kotler, P., Armstrong, G. ir kt. Rinkodaros principai. Poligrafija ir informatika
Papildoma literatūra
1. 2008 Bakanauskas, A., Liesionis V. Elektroninis marketingas. VDU
2. 2012 Kotler, P., Armstrong, G. Principles of Marketing: 14th ed. Prentice Hall.
3. 1999 Pranulis, V., Pajuodis, A. ir kt. Marketingas. Eugrimas