Dalyko anotacija anglų kalba
The course provides students with the communicative competence of basic Chinese through the linguistic activities of reception (listening and reading), production and interaction (speaking and writing), and mediation (translation). Students are introduced to the structure, order and formation principles of Chinese characters; develop tone discrimination and usage patterns. The lexical repertoire is built on the following topics: self-introduction, professions, family, description of things, daily life, cultural differences, etc. The form of studies includes lectures, seminars, self-study tasks and on-line work in the virtual learning environment Moodle with synchronous and asynchronous conversations, discussion forums and interactive tests and exercises.
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Skirta ugdyti kinų kalbos pradedančiųjų lygmens kompetenciją per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis. Studentai susipažįsta su kinų rašmenų sandara, formavimo principais, rašymu, eiliškumu, plėtoja tarimo, tonų atpažinimo ir vartojimo gebėjimus. Dalyko leksika tobulinama šiomis pagrindinėmis temomis: prisistatymas ir susipažinimas, profesijos, šeimos nariai, daiktų apibūdinimas, kasdieninis gyvenimas, kultūriniai skirtumai. Taikoma mišri studijų forma: darbas grupėse, vaidmenų žaidimai, diskusijos, tekstų analizė, darbas virtualioje aplinkoje Moodle (sinchroninės/ asinchroninės konsultacijos, interaktyvios užduotys), savarankiškas darbas praktiškai taikant teorinę medžiagą.
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos (P) 60 ak. val.
Komandinis darbas virtualioje aplinkoje 15 ak. val.
Savarankiškas darbas 85 ak. val.
Iš viso 160 ak. val.Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas - 20 %, baigiamasis egzaminas - 30%, kontroliniai darbai ir kiti atsiskaitymai semestro metu - 50 % galutinio pažymio.Literatūra
1. 2010 Liu, X. New Practical Chinese Reader. Level 1 Textbook. 2nd ed. Beijing Language and Culture University Press
2. 2010 Liu,X. New Practical Chinese Reader. Level 1 Workbook. 2nd ed. Beijing Language and Culture University Press
3. 1997 He, M, Speed-up Chinese, English Annotation Beijing University Press
4. 2009 Xu Zhenya, The Way We Communucate (Volume I) Published by Sinolingua, Printed by Beijing Foreiguages Printing House
5. 2009 Zhu Xiaoxing,
Experiencing Chinese —Living in China Higher Education Press
6. 2009 Wang Xiaoning,
Experiencing Chinese—Popular Chinese Idioms Higher Education Press