Mokslininkės, kaip paskirtosios lyderės, vaidmuo įgyvendinant švietimo reformą
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2012 | 108 | 17 | 30 |
Straipsnyje aptariamas mokslininkės - paskirtosios lyderės - socialinis fenomenas įgyvendinant švietimo reformą. XX a. paskutinio - XXI a. pirmojo dešimtmečių Lietuvos švietimo reforma, vykdoma ugdymo paradigmos kaitos pagrindu valstybės ideologinės paradigmos virsmo kontekste, traktuojama kaip iššūkis paskirtiesiems švietimo lyderiams. Tokiu skirtingų švietimo valdymo lygmenų ir institucijų bei jų struktūrinių padalinių lyderiu tam tikrais reformos laikotarpiais buvo edukologijos mokslininkė habilituota daktarė profesorė Marijona Barkauskaitė. Straipsnyje nagrinėjami du paskirtosios lyderės veiklos laikotarpiai - Vilniaus miesto savivaldybės Švietimo skyriaus vedėjos ir Lietuvos švietimo viceministrės. Tai atvejo tyrimo rūšis taikant kokybinio empirinio tyrimo strategiją, duomenų rinkimui taikomi kokybinio tyrimo metodai: mokslinės literatūros, švietimo reformos dokumentų analizė, giluminis interviu, ekspertų apklausa.
Journal | Cite Score | SNIP | SJR | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|
Pedagogika | 0.2 | 0.458 | 0.187 | 2012 | Q4 |