DSpace-CRIS 8

Recent Additions
  • ETD
    Organizacijų viešinamų darbuotojų gerovės priemonių vertinimas Lietuvoje
    [Assessment of employee well-being measures publicly communicated by organizations in Lithuania]
    master thesis
    Butenytė, Irūna
    2025-05-28

    Tyrimo problema – kaip organizacijose taikomos darbuotojų gerovės priemonės atitinka potencialių darbuotojų lūkesčius. Darbo objektas – organizacijų viešinamų darbuotojų gerovės priemonių atitiktis potencialių darbuotojų lūkesčiams. Darbo tikslas – įvertinti kaip organizacijų viešinamos darbuotojų gerovės priemonės Lietuvoje atitinka potencialių darbuotojų lūkesčius. Tyrimo metodai: literatūros analizė, turinio analizė, anketinė apklausa ir statistinė duomenų analizė. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad Lietuvos organizacijos savo internetinėse svetainėse viešina įvairias gerovės priemones. Gauti rezultatai leidžia daryti išvadą, kad organizacijų viešinamos gerovės priemonės iš dalies neatitinka potencialių darbuotojų lūkesčių, nes darbdaviai viešina ne pačias aktualiausias priemones potencialiam darbuotojui. Rezultatai atskleidė, jog yra neatitikimų tarp potencialių darbuotojų nuomonės ir realios organizacijų komunikacijos praktikos. Tai rodo, jog yra būtina organizacijoms ne tik atitinkamai koreguoti savo strategijas, bet ir prisitaikyti prie potencialių darbuotojų lūkesčių.

  • ETD
    Kripto kapitalo pritraukimo galimybės ir trikdžiai Europos finansų rinkų plėtros kontekste
    [Opportunities and obstacles for crypto capital attraction in the context of European financial markets development]
    master thesis
    2025-05-27

    Baigiamajame darbe nagrinėjama Europos kripto kapitalo pozicionavimo ir reguliavimo finansų sistemos raidos kontekste problema. Šio darbo objektas yra Europos kripto kapitalo pritraukimo galimybės ir trikdžiai. Siekiant darbo tikslo, ištirti ir nustatyti Europos kripto kapitalo pritraukimo galimybes ir trikdžius Europos finansų rinkos kontekste, buvo pasitelkta literatūros analizė, situacijos analizė, sentimentų analizė ir palyginamoji analizė. Atlikus empirinį tyrimą buvo prieita išvada, jog Europai pritraukti kripto kapitalą ir integruoti į finansines sistemas galima per keturis aspektus: skatinant investuotojų teigiamą kripto sentimentą, reguliavimo pokyčius atveriančius kelius platesniam kripto kapitalo pritraukimui, skatinant investicinius fondus ir individualius investuotojus naudotis kripto kapitalu. Toliau pateikiami projektiniai pasiūlymai ir sprendimai kaip pasinaudoti galimybėmis ir pašalinti trikdžius siekiant Europai pritraukti kripto kapitalo. Teorinis pateiktų pasiūlymų įgyvendinimas yra įmanomas, tačiau tai reikalauja noro iš Europos reguliavimo organų suteikti kripto investuotojams daugiau kripto kapitalo valdymo laisvės.

  • ETD
    Hibridinio darbo dizaino taikymas Lietuvos įmonėse siekiant didinti darbuotojų rezultatyvumą
    [Hybrid work design in Lithuanian companies to increase employee productivity]
    master thesis
    Makelytė, Aistė
    2025-05-28

    Tyrimo problema - koks turi būti hibridinio darbo dizainas organizacijose, siekiant padidinti darbuotojų rezultatyvumą. Tyrimo hipotezės ir prielaidos H1: Dirbant 1-3 dienas per savaitę ne darbo vietoje, darbuotojai yra rezultatyvūs. H2: Metus ir daugiau organizacijose pradirbę hibridiniu būdu darbuotojai demonstruoja didesnį darbo rezultatyvumą. H3: Darbuotojai, turintys namuose tinkamai įrengtą nuotolinio darbo vietą, demonstruoja didesnį darbo rezultatyvumą. P1: Hibridinis darbas gali padidinti darbuotojų rezultatyvumą. P2: Hibridinis darbas gali sukelti komunikacijos iššūkių P3: Hibridinis darbo modelis teigiamai veikia darbuotojų iniciatyvumą. Tyrimo objektas – hibridinio darbo dizaino taikymas Lietuvos įmonėse, siekiant darbuotojų rezultatyvumo. Tyrimo tikslas – ištirti, koks turi būti taikomas hibridinio darbo dizainas Lietuvos organizacijose, siekiant padidinti darbuotojų rezultatyvumą. Tyrimo metodologija ir metodai: pirmoje dalyje yra atliekama mokslinės literatūros analizė, o tyrimo problemai ištirti naudojami tiek kiekybinio, tiek kokybinio tyrimo metodai. Kiekybinis tyrimas yra atliekamas pasitelkiant anketinę apklausą, o kokybinis – pusiau struktūruotą interviu metodą. Rezultatai: pateiktas hibridinio dizaino taikymas Lietuvos organizacijose, dirbančiose hibridiniu būdu. Išvados: Darbuotojų rezultatyvumas, dirbant hibridiniu būdu Lietuvos organizacijose pirmiausiai turėtų būti pritaikytas atsižvelgiant į įmonės sritį, kurioje ji veikia, tačiau tuo pačiu turėtų būti laikomasi ir kelių tyrimų metų atrastų rekomendacijų. Hibridinis darbas turėtų vykti 1-3 dienas per savaitę, darbuotojai turėtų turėti pritaikytą netrukdomą nuotolinę darbo vietą, o nauji darbuotojai turėti sklandų įvedimo planą, kad greičiau įsilietų į organizacijos vidų ir nekiltų problemų vertinant jų rezultatyvumą dar tik pirmaisiais darbo metais. Šis darbas yra į empirinį tyrimą orientuotas magistro baigiamasis darbas.

  • ETD
    Geopolitinės rizikos įtaka valiutų kursams
    [The impact of geopolitical risk on exchange rates]
    master thesis
    Čiutelė, Jonas
    2025-05-26

    Šio magistrinio darbo problema - kaip valiutos rolė tarptautinėje prekyboje lemia geopolitinės rizikos poveikį valiutos kursui? Darbo objektas - geopolitinės rizikos poveikis valiutų kursams. Darbo tikslas - ištirti, kaip valiutos svarba tarptautinėje prekyboje lemia geopolitinės rizikos poveikį valiutų kursams. Tyrimo metodai – teorinė, lyginamoji ir metodologinė analizė, ankstesnių tyrimų apžvalga, statistinių duomenų analizė ir EGARCH ekonometrinis metodas. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad geopolitiniai įvykiai didina Šveicarijos franko, Kinijos juanio ir Australijos dolerio kintamumą. Tuo tarpu geopolitinės grėsmės didina Kinijos juanio, bet mažina Šveicarijos franko kintamumą. Bendrasis geopolitinės rizikos indeksas teigiamai veikia Šveicarijos franko, Ukrainos grivinos, Turkijos liros, Egipto svaro ir Jordanijos dinaro vertę, tačiau turi neigiamą poveikį Rusijos rubliui. Taip pat, nustatyta, kad geopolitinės rizikos veikiama naftos kaina didina Rusijos rublio ir mažina Kinijos juanio vertę. Tyrimo išvados teigia, kad geopolitinės rizikos poveikis valiutų vertei ir kintamumui yra skirtingas bei priklauso nuo valiutos statuso, ekonominės situacijos, geopolitinio konteksto ir prekybos struktūros.

  • ETD
    Virusinio marketingo vaizdo įrašų naudojimas kelionių krypčių reklamos veiksmingumui didinti
    [The use of viral marketing videos to increase the effectiveness of tourism destination advertising]
    master thesis
    Kubilynas, Julius
    2025-05-26

    Virusinis marketingas yra strategija, kurios tikslas paaukojant kuo mažiau laiko, pastangų ir išlaidų, sukurti tokį užkrečiamą turinį, jog juo dalintųsi patys gavėjai. O virusinio marketingo kampanijas sudaro trys elementai: pranešimas, siuntėjas ir aplinka. Reklamos veiksmingumui įtakos gali turėti turinio kilmė ir jo tipas: prekių ženklo generuojamas turinys (BGC), vartotojų generuojamas turinys (UGC) ir nuomonės formuotojų generuojamas turinys (IGC). Sprendžiama tyrimo problema – kaip naudojant virusinio marketingo vaizdo įrašus padidinti kelionių krypčių reklamos veiksmingumą? Darbo objektas – virusinio marketingo vaizdo įrašų naudojimas reklamos veiksmingumui didinti. Darbo tikslas – remiantis empiriniu tyrimu verifikuoti išskirtus teoriškai pagrįstus būdus virusinio marketingo vaizdo įrašų naudojimui, siekiant didinti kelionių krypčių reklamos veiksmingumą. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros ir kitų šaltinių analizė, sisteminimas ir lyginimas, anketinė apklausa. Anketos duomenų apdorojimas naudojant „MS Excel“ ir „Stata“ programas. Statistinė analizė taikant Chronbacho alfą, porinį t-testą, Šapiro-Vilko testą ir Vilkoksono kriterijaus testą. Tyrimo rezultatai ir išvados: virusinio marketingo vaizdo įrašai gali būti sėkmingai naudojami kelionių krypčių reklamos veiksmingumui didinti. Sudėjus BGC ir IGC rezultatus, pastebimas statistiškai reikšmingas poveikis visuose AIEDA modelio etapuose (dėmesio, susidomėjimo, įvertinimo, noro, veiksmo). IGC reikšmingai ir nuosekliai pasižymi didesniu teigiamu poveikiu nei BGC.

Most viewed
  • Šis vadovėlis skiriamas aukštųjų mokyklų socialinių mokslų edukologijos, psichologijos, sociologijos, antropologijos, viešosios komunikacijos, ekonomikos, viešojo administravimo, vadybos ir politikos mokslų krypčių sudijų studentams.

      25077
  • Universitetas / University
      13983  5134
  • book; ;
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2014

    Vadovėlis „Takas“ skirtas B1 lygio lietuvių kalbos gebėjimams ugdyti. Jį sudaro 8 pamokos – „žingsniai“, – apimantys svarbias šiam lygiui leksikos temas ir dalį gramatikos. Ši knyga – rinkinys įvairių žanrų, skirtingo sudėtingumo tekstų, kad tiek studentai, tiek jų mokytojai galėtų lanksčiai, kūrybingai ir efektyviai naudotis pateikta medžiaga. Tekstų įvairovė – bandymas atsižvelgti į skirtingų mokymosi stilių, pomėgių, socialinių sričių ir interesų besimokančiųjų poreikius. Apskritai vadovėlio išeities taškas – autentiški tekstai ir natūrali kalbos vartosena. Knyga gausiai iliustruota paveikslais ir fotografijomis, atspindinčiomis įvairias gyvenimo realijas, apimančias įvairius socialinius bei kultūrinius lietuvių kalbos vartojimo ir gyvenimo aspektus. Kiekvienoje pamokoje galima rasti ir smulkiosios tautosakos bei sakytinės kalbos, neformaliosios kalbos pavyzdžių. Dalis gramatikos taisyklių pateikta pamokose kaip aktyvios užduotys. Daugiau informacijos ir gramatikos taisyklių pateikta gramatikos priedo įklijoje, kuri suskirstyta ne pagal pamokas, o pagal kalbos dalis. Šią informaciją galima naudoti skirtingose pamokose, kai tik kyla klausimų dėl tinkamos žodžio formos. Atmintuke rasite kiekvienos pamokos koliažus, kuriuos galima rodyti išmaniojoje lentoje interaktyvioms užduotims, klausymo įrašus ir visus vadovėlio tekstus, kad mokytojas panorėjęs galėtų išradingai juos panaudoti kurdamas savo užduotis. Pajuskite, kaip žingsnis po žingsnio lietuvių kalba ir kultūra jums tampa suprantamesnė, įdomesnė, gal net artimesnė.

      3907  12819
  • Some of the metrics are blocked by your 
      12153  23
  • ETD
    The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industry
    [Įžymybių marketingo įtaka pirkėjų elgesiui. "YouTube“ kanalo makiažo industrijos įžymybių atvejis.]
    master thesis
    Baramidze, Tamar
    2018-05-23

    The aim of this diploma paper it is to provide recommendations to the "YouTube" influencers in Georgia and Lithuania and to the brands that target those markets, based on the theoretical analysis, survey and qualitative analysis of the "YouTube" influencers. The paper consists of three main parts: theoretical, empirical and recommendations parts. The first part looks into the literature related to the influencer marketing, it‘s methods of use, the benefits that it can deliver to the brands and the effect of it towards the audience. The second part is devoted to the empirical research: a qualitative analysis of one macro influencer in the makeup industry, one Lithuanian influencer with the biggest number of followers in the country within the industry, and one Georgian influencer with the largest number of subscribers in the country within the industry. In the second chapter, there are also presented the comparisons of their work to each other and the conclusions. The third part focuses on highlighting the problematic aspects of the field of "YouTube" Influencer marketing in Georgia and in Lithuania and providing practical recommendations to the brands and the influencers.

      4472  7004
Most downloaded
  • book
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2009

    This teaching aid has grown out from the course Introduction into English Linguistics which I have been teaching at Vytautas Magnus University for a number of years. Its aim is to present students with a concise and up-to-date discussion of some of the main topics that mod-ern linguistics addresses. The teaching guide is provided with exercises for each topic (graded from less difficult to advanced), and questions for discussion. All the exercises have been tested in class. The teaching guide also includes a glossary of the most important terms which students have to know and be able to use not only in this course but also in the other linguistic courses that they take in the programme of English Philology.

      39581  2253
  • book
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012

    Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais.

      19098  6744
  • book
    Kaunas : Vytautas Magnus University, 2011

    This text serves as an introduction to critical analysis of crime fiction in English. After a brief review of the pre-history of crime fiction in English, the principal focus is on sub-genres such as Golden Age detective stories, American noir thrillers, thrillers in general and police procedurals. For each sub-genre a list of characteristics is provided. Some major authors like Agatha Christie, Raymond Chandler, P.D. James, Ruth Rendell, Ian Rankin and Kathy Reichs are given closer attention. In addition, newer trends in crime fiction are discussed. Exercises for students and advice in carrying out research on crime fiction are also given.

      19024  3368
  • The idea to write this book primarily came from our intention to share what we have discovered about one of the greatest childhood miracles – play. For a number of years we have explored this phenomenon, yet its profound and extraordinary nature still continues to surprise us. Promotes development and, at the same time, is the greatest achievement of the child. Keeping this in mind, we designed our monograph for a few purposes. First, we wanted to present the results of the three-year project “Development of Self-Regulation in Play” attained in play research laboratory of the Lithuanian University of Educational Sciences. Second, we sought for the first time to discuss in Lithuanian language the theory of play based on cultural – historical psychology. Our objective was to formulate and present the key principles of the development of self-regulation through play activities. Finally, we aimed to describe the steps of practical use of joint (adult-child) play activities that help a child to develop a self-regulatory behavior during play. Why did we choose to focus on the development of self-regulation through play activities? Simply that a large number of worldwide studies show (Elkind, 1982, 2007; Singer, Singer, D’Agostino, DeLong, 2008; Frost, 2010) that children’s imaginary play is vanishing and that their imagination and self-regulation skills have deteriorated. Another observed trend is a clear opposition between play and academic learning (Miller & Almon, 2009; Nicolopoulou, 2010). Surveys reveal that currently selfregulation and executive functions are in the center of researchers’ attention worldwide and are among top ten studies in progress. [...]

      18051  3558
  • book;
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2011

    Cheminių reakcijų ir procesų termodinamika, grįžtamosios ir negrįžtamosios cheminės reakcijos, fazių pusiausvyra ir tirpalai, elektrochemija, cheminių reakcijų kinetika, koloidų chemija. Šioje knygoje pateikiama teorinė dalis, uždavinių sprendimai, užduotys savarankiškam darbui, laboratorinių darbų aprašai minėtomis temomis.

      16857  2172