Dėstymo kokybės vertinimas universitetinėse studijose : studentų apklausos panaudojimo galimybės
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2010 | 7 | 60 | 87 |
Straipsnyje siekiama atskleisti dėstymo kokybės vertinimo galimybes, naudojantis studentų apklausos duomenimis. Tuo tikslu teorinėje dalyje apžvelgta dėstymo aukštojoje mokykloje samprata ir išskirti dėstymo kokybės kriterijai. Empirinio tyrimo dalyje įvertintas dėstymo kokybės rodiklių, naudotų studentų apklausos instrumente, pagrįstumas ir pristatytos duomenų interpretacijos galimybės.
This article aims to reveal possibilities for teaching quality assessment when data from student survey are used. To achieve this aim, the conception of teaching in a higher education institution was reviewed and criteria of teaching quality were distinguished in the theoretical part. In the empirical part of the research, validity of teaching quality indicators that were used in the student survey instrument was evaluated and possibilities for the interpretation of data were presented.