Common rail elektromagnetinio purkštuvo valdymo vožtuvo eigos kitimo įtaka įpurškiamų degalų kiekiui
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
LT |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2020 | 25 | 50 | 54 |
Straipsnyje pateikti Common rail elektromagnetinio purkštuvo valdymo vožtuvo eigos kitimo įtakos įpurškiamų degalų kiekiui eksperimentinių ir teorinių tyrimų rezultatai. Purkštuvo valdymo vožtuvo eiga buvo didinama ir mažinama 0,010 mm. Teoriniams tyrimams atlikti buvo sudarytas purkštuvo skaitinis modelis AVL Boost Hydsim terpėje. Tyrimais nustatyta, jog didinant valdymo vožtuvo eigą, įpurškiamų degalų kiekis didėja, mažinant valdymo vožtuvo eigą – mažėja. Kuo mažesnis ciklinis degalų kiekis, tuo didesnę įtaką turi valdymo vožtuvo eigos pokytis. Teoriniais tyrimais nustatytos tokios pat valdymo vožtuvo eigos pokyčio įtakos įpurškiamų degalų kiekiui tendencijas, kaip ir eksperimentiniais tyrimais. AVL Boost Hydsim terpėje sudarytas skaitinis modelis gali būti naudojamas purkštuvo darbo proceso pokyčiams prognozuoti.
The paper presents the results of experimental and theoretical research on the influence of common rail electromagnetic injector control valve stroke on the amount of fuel injected. The stroke of the injector control valve was increased and decreased by 0.010 mm. The numerical model of the injector in AVL Boost Hydsim enviroment was created for theoretical research. Studies have shown that increasing the stroke of the control valve increases the amount of fuel injected and decreasing the stroke of the control valve decreases the injection quantity. The lower the cyclic fuel quantity, the greater the influence of change in the control valve stroke. Theoretical studies have identified the same trends in the effect of the change in control valve stroke on the amount of fuel injected as in experimental studies. The numerical model in AVL Boost Hydsim environment can be used to predict changes in the injection process.