Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/1004
Options
Suinteresuotų grupių vaidmuo korporatyvinės reputacijos valdyme
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title
Suinteresuotų grupių vaidmuo korporatyvinės reputacijos valdyme
Other Title
Stakeholder groups of organizations and their significance in corporate reputation management
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Date Issued
2011
Extent
p. 129-140
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2011, t. 60
Field of Science
Abstract
The paper analyses stakeholder groups of organizations and their significance in corporate reputation management. Having determined the role of stakeholder groups in the management of corporate reputation, the author classifies stakeholder groups of organizations, distinguishes primary and secondary stakeholder groups, as well as distinguishes and substantiates significance types of stakeholder groups.
Straipsnyje nagrinėjamos organizacijų suinteresuotos grupės ir jų reikšmingumas korporatyvinės reputacijos valdyme. Nustačius suinteresuotų grupių vaidmenį korporatyvinės reputacijos valdyme, klasifikuojamos organizacijų suinteresuotos grupės, išskiriamos pirminės ir antrinės suinteresuotos grupės bei išskiriami ir pagrindžiami suinteresuotų grupių reikšmingumo tipai.
Is Referenced by
Business Source Complete (EBSCO)
Central & Eastern European Academic Source (EBSCO)
ProQuest
VINITI
CEEOL
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000011360
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Bibliographic Details
29
Date Submitted
2018-09-21T10:38:34Z
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access
Downloads
406
Acquisition Date
Jan 22, 2023
Jan 22, 2023
Views
189
Acquisition Date
Jan 22, 2023
Jan 22, 2023