Options
Matematikos mokytojų taikomos mokymo(si) metodikos V–VI klasėse kaita interpretacinės pedagogikos aspektu
Date Issued |
---|
2011 |
By studying education methodology applied by teachers of mathematics it was researched how often mathematics teachers apply modern learning and teaching activities in 5–6th grades of basic school. The results of several researches performed in 2004–2010 are presented in this article and summarized in this aspect. The research results let draw the conclusions: mathematics teachers more frequently applied such traditional methods as independent work and self-control, the work with visual manuals; mathematics teachers must pay more attention to the control in pairs, work in groups, choose of the work’s variant, emphasize of historical elements, organization of mathematics excursions; the frequency of student’s work with computer in the classroom and at home and the project’s making is increasing now.
2004–2010 metais tiriant matematikos mokymo(si) pagrindinėje mokykloje procesą buvo siekiama išryškinti mokytojų taikomos metodikos kaitos tendencijas. Atliktų tyrimų rezultatai rodo, kad V–VI klasių koncentre mokytojai dažniausiai taiko tradicinius, labiau į mokytojo veiklą orientuotus mokymo metodus. Išryškėjo tendencijos dažniau organizuoti mokinių savikontrolę ir taikyti informacines komunikacines technologijas. Skiriant reikiamą dėmesį interpretacinės pedagogikos nuostatoms ir matematikos mokymo humanizavimui, mokytojams galima rekomenduoti dažniau organizuoti mokinių darbą porose ir grupėse, sudaryti didesnes darbo variantų ir užduočių pasirinkimo galimybes, dažniau supažindinti mokinius su matematikos istorijos elementais ir rengti matematines ekskursijas.
Leidinyje spausdinami Lietuvos matematikų draugijos LII konferencijos darbai