Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/96012
Šiuolaikinio mokytojo vaizdinys: mokinių požiūris
Type of publication
Straipsnis Scopus duomenų bazėje / Article in Scopus database (S1b)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Title [lt]
Šiuolaikinio mokytojo vaizdinys: mokinių požiūris
Other Title [en]
Image of a modern teacher in pupils’ perception
Journal Title
Journal Issue Title
Date Issued
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2011 | 101 | 82 | 90 |
Abstract (lt)
Dabarties mokykla mokytojui kelia uždavinį ugdyti aktyvų, visapusiškai išsilavinusį žmogų, gebantį ne tik dalyvauti nuolat kintančiame visuomenės gyvenime, bet ir savarankiškai inicijuoti pokyčius. Straipsnyje analizuojami mokinių lūkesčiai dėl šiuolaikinio mokytojo kompetencijos. Tirtas mokinių idealaus mokytojo vaizdinys. Nustatyta, kad, mokinių požiūriu, ugdymo procese labiausiai paveiki yra bendroji kultūrinė mokytojo kompetencija, kurią jie atskleidžia per asmenines mokytojo savybes ir jo požiūrį į savo darbą. Mažiausiai mokiniai akcentuoja specialiąją pedagoginę kompetenciją. Labiausiai ją aktualizuoja vyriausi mokiniai, tapatindami su bendruoju mokytojo išprusimu, jo erudicija.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-0340
2029-0551
Other Identifier(s)
VDU02-000056793
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access
Journal | Cite Score | SNIP | SJR | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|
Pedagogika | 0.1 | 0.069 | 0.188 | 2011 | Q4 |