Oto variklio uždegimo žvakių darbo rodiklių tyrimas
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
Date |
---|
2018 |
Oto variklio uždegimo sistema yra viena iš pagrindinių ir labiausiai paplitusių degalų sunaudojimo sistemų. Uždegimo žvakė yra viena svarbiausių variklio dalių, nuo kurios priklauso Oto variklio darbas. Straipsnyje pateikiami uždegimo žvakių pramušimo įtampos ir kibirkšties degimo laiko ekspermentinių tyrimų rezultatai. Tyrimai atlikti, naudojant uždegimo žvakes, kurių tarpeliai yra nuo 0,5mm iki 1,6mm. Atliekant tyrimus nustatyta, kad didinant uždegimo žvakės tarpelio dydį, atitinkamai didėja ir pramušimo įtampa, bet mažėja kibirkšties degimo laikas. Naujų žvakių gaunama pramušimo įtampa nežymiai mažesnė – 4,7kV, nei naudotų uždegimo žvakių – 4,9kV.
Ignition system in Otto engine is one of the main ant most common fuel consumption systems. Spark plug is an essential part which has a huge influence on Otto engine work. In this article will be discussed the result of research concerning the breakdown voltage of diferent spark plugs and duration of spark combustion in Otto engine. Experiments were made using spark plugs with gap width from 0,5 mm to 1,6 mm. In the course of the research it was found that increasing the spark plug gap increases the breakdown voltage, but decreases spark combustion time. New spark plugs breakdown voltage is slighly lower – 4,7 kV, than used spark plugs – 4,9 kV.