Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/92018
Type of publication: Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Mechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)
Author(s): Zdanevičius, Mindaugas;Jotautienė, Eglė
Title: Krovininių automobilių greitėjimo metu sukeliamo triukšmo ir degalų sąnaudų tyrimas
Other Title: Investigation of truck noise and fuel consumption during acceleration
Is part of: Agroinžinerija ir energetika : ASU Žemės ūkio inžinerijos fakulteto mokslo populiarinimo ir gamybos žurnalas. , 2018, Nr. 23
Extent: p. 65-72
Date: 2018
Abstract: Krovininių automobilių keliamo triukšmo intensyvumas priklauso nuo transporto priemonės judėjimo režimo. Atmosferos teršimas išmetamosiomis dujomis taip pat yra vienas pagrindinių autotransporto keliamų neigiamų veiksnių aplinkai. Straipsnyje pateikiama krovininių automobilių sukeliamo triukšmo ir degalų sąnaudų automobiliui greitėjant tyrimų rezultatai. Eksperimentinių tyrimų rezultatai rodo, kad EURO6 krovininio automobilio (440 ir 460 AJ) triukšmo lygis žemiausias lyginant su EURO4 ir EURO5. Atlikus sunkvežimių sukeliamo triukšmo ir sunaudojamų degalų analizę, nustatyta, kad triukšmas ir degalų sąnaudos didesnės nenaudojant greičio palaikymo sistemos. Krovininių automobilių sukeliamą triukšmą galima aprašyti kvadratiniu poli-nomu, kuris nusako triukšmo kitimo pobūdį transporto priemonei greitėjant
The intensity of noise emitted by trucks depends on the regime of the vehicle movement. One of the main negative factors caused by road vehicles is air pollution with exhaust gases. The article presents results for noise caused by trucks and gas usage while the vehicle is accelerating. The results of the experimental studies show that EURO6 trucks (440 and 460 AJ) noise level is the lowest compared to the EURO4 and EURO5. After carrying out the analysis of the caused noise and gas usage, it was found that noise pollution and gas usage are higher without speed control system. The noise caused by trucks can be described in square polynomial which defines the noise inclination change while vehicle is accelerating
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/92018
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.52 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

38
checked on Jan 7, 2020

Download(s)

6
checked on Jan 7, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.