Vidaus degimo variklio trinties poros ,,vožtuvas – lizdas“ paviršių apdirbimo kokybės tyrimas
Date |
---|
2017 |
Šiame vidaus degimo variklio vožtuvų ir jų lizdų sandarumo tyrime, panaudojus skirtingus vožtuvų lizdų apdirbimo įrenginius, vožtuvų pritrynimą bei sandarumo matavimus nustatyta, kad: nauja moderni įranga yra ženkliai pranašesnė už naudotą; vožtuvų ir jų lizdų pritrynimas yra efektyvus bet kuriuo lizdų apdirbimo atveju, tačiau po apdirbimo modernia įranga pritrynimas efektyves-nis; vožtuvų lizdų apdirbimas modernia įranga sudaro prielaidas vožtuvų ir jų lizdų pritrynimo operacijos atsisakyti.
The research consisted of internal combustion engine valves and tightness of valves seat were tested and assisted with different valves seat devices. There had been used a valve friction and tightness measurments which led to such conclusions as follows: modern equipment is significantly better than older one; Both valves and its seats friction are effective in any case of processing it, however, it became more efficient while processing it by new devices; processing valve seats by using modern equipments make assuptions of refusing valves and seats friction.