Dėstytojo veiksmai, užtikrinantys efektyvų ir kokybišką inžinerinių specialybių studijų procesą –ASU atvejis
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2016 |
Straipsnyje analizuojama dėstytojo veikla, kuria siekiama užtikrinti efektyvų ir kokybišką studijų procesą dėstant Aleksandro Stulginskio universiteto inžinerinių specialybių studentams. Autorė pristato dalyko „Medžiagų atsparumas“ dėstymo metodikos pagrindinių aspektų sąsajas su iškylančiomis studijų proceso problemomis. Remiantis edukologijos srities mokslinės literatūros analize, autorės asmenine patirtimi ir studentų apklausų rezultatais, buvo sudarytas studijų proceso efektyvumo ir kokybės požymių modelis, išvardinantis efektyvaus ir kokybiško studijų proceso požymius, tokius, kaip palanki edukacinė aplinka, atsakomybe, bendravimu ir bendradarbiavimu pagrįsta dalyvių sąveika, kt. Nagrinėjami edukacinio proceso iššūkių įveikimo veiksmai, reikalaujantys ne tik dėstytojų atsakomybės už besimokančiųjų įtraukimą į studijų procesą, bet ir studentų atsakomybės už studijų rezultatus.
In this paper, teacher‘s activities, which is meant to assure an effective study process of high quality for the students of engineering specialties in Aleksandras Stulginskis University, are analyzed. Author of this paper introduces the relation between the main aspects of methodology used in teaching the study subject of Strength of Materials and the occurring problems of study process. Based on the analysis of literature in the field of education science, author’s personal experience and the results of students’ surveys, a model of features of an effective study process of high quality such as beneficial educational environment or learning interaction based on responsibility, communication and collaboration, etc., is introduced. The actions needed in order to undergo the challenges of education process are analyzed. These actions require not only teacher’s responsibility for students’ involvement into the study process, but also students’ responsibility for their study results.