Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/83066
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Perkumienė, Dalia;Perkumas, Aidanas
Title: Konsultantų ir klientų bendravimo veiksniai žemės ūkio konsultavimo įmonėse
Other Title: Elements of communication of consultants and clients in agricultural consulting companies
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Akademija., 2010, Vol. 23(4)
Extent: p. 85-93
Date: 2010
Keywords: Konsultavimas;Klientas;Konsultantas;Klientų ir konsultantų bendravimo veiksniai;Consulting;Client;Consultant;Relationships between clients and consultants
Abstract: Dabartiniu metu vis daugiau asmenų kreipiasi į konsultantus, tikėdamiesi patarimų ir pagalbos plėtojant savo verslą bei vystant asmeninę profesinę karjerą. Konsultantas savo ruožtu stengiasi suteikti kuo kokybiškesnes konsultavimo paslaugas. Darbo tikslas: išanalizavus konsultantų ir klientų bendravimo veiksnius žemės ūkio konsultavimo įmonėse, pateikti konsultantų ir klientų bendravimo tobulinimo galimybes. Šiame darbe analizuojami konsultantų ir klientų bendravimo veiksniai, apibrėžiami bendravimo dalykiniai ir tarpasmeniniai aspektai. Nustatyta, kad klientams atrodo svarbesni tie veiksniai, kurie, jų nuomone, tiesiogiai lemia konsultacijos efektyvumą, t. y. konsultanto gebėjimas nustatyti problemą, perduoti informaciją, konsultanto kompetencija. Ugdant konsultantą, kaip savo srities specialistą, reikėtų kurti kompetencijos kėlimo ir žinių atnaujinimo sistemą, kuri ne tik suteiktų naujausią informaciją konsultantui, bet ir motyvuotų konsultantą tobulėti. Konsultantai turėtų skatinti grįžtamąjį ryšį, atidžiai išklausyti ir pagarbiai reaguoti į klientų pateiktus pasiūlymus ir nuomones. Darbe taikyti metodai: mokslinės literatūros analizė bei sintezė, lyginamoji analizė, loginė analizė, anketinė apklausa, grafinis vaizdavimas, statistinė duomenų analizė, apibendrinimo metodas
The relation between consultants and their clients are miscellaneous and very complex during the consulting process. Factors that make an influence on business relationships can be evaluated by looking at the objects of business communication. The main aspect of such relationship is transfer of information and its assimilation. Peculiarities of interpersonal communication show the intellectual or emotional distance. The feeling of comfort during the communication process and efficiency of consultation depends on them. This article research concentrates on influence of main factors to interpersonal and business relations between consultants and clients. Efficiency of relationships between consultants and clients and success of consulting depends from different factors: from education of consultant and client, from their knowledge and other skills, also from consultants’ experience
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/83066
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.44 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

25
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

6
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.