Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/709
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Žibėnienė, Gintautė
Title: Studijų programų atnaujinimo Lietuvoje apžvalga : studentų savarankiško darbo planavimas
Other Title: Review of study programme renewal in Lithuania : planning students’ independent work
Is part of: Aukštojo mokslo kokybė, 2013, nr. 10, p. 99-122
Date: 2013
Keywords: Studijų programa;Studijų programų atnaujinimas;Studentų savarankiško darbo planavimo vertinimas;Ekspertas;Study programme;Study programme renewal;Assessment of student independent work planning;Expert
Abstract: Straipsnyje pristatoma pagal 2007–2013 m.Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioritetą „Mokymasis visą gyvenimą“ (toliau – Programa) atnaujintų pirmos ir antros pakopos studijų programų išorinio kokybės vertinimo rezultatai studentų savarankiško darbo planavimo aspektu. Atskleidžiama, kad atnaujinant studijų programas problemų kilo dėl savarankiško darbo metodų, užduočių įvairovės, suderinamumo su dalyko rezultatais, dalyko turiniu, apimtimi kreditais bei studentų savarankiško darbo vertinimo.
The article introduces external quality assessment results of first cycle and second cycle study programmes renewed under the Human Resources Development Action Programme 2007–2013 priority direction 2 “Lifelong Learning” (hereinafter the “Programme”) through the aspect of planning students’ independent work. Problems faced when renewing study programmes are related to the methods of independent work, the variety of tasks, compatibility with learning outcomes at course unit level, its content, volume in credits and assessment of students’ independent work.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/709
http://dx.doi.org/10.7220/2345-0258.10.5
https://hdl.handle.net/20.500.12259/709
Appears in Collections:Aukštojo mokslo kokybė / The Quality of Higher Education 2013, nr. 10

Files in This Item:
Show full item record

Page view(s)

88
checked on Nov 5, 2019

Download(s)

70
checked on Nov 5, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.