Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/58206
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Juknytė-Petreikienė, Inga;Žydžiūnaitė, Vilma
Title: Quality considerations in the internationalization of higher education: the international students’ experiences within joint degree studies
Other Title: Aukštojo mokslo tarptautinės kokybės aspektai: tarptautinių studentų patirtys jungtinio laipsnio studijų metu
Is part of: Pedagogika : mokslo darbai = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universitetas, 2017, T. 127, nr. 3
Extent: p. 205-218
Date: 2017
Note: E-ISSN 2029-0551
Keywords: Jungtinio laipsnio studijos;Dėstymo ir studijavimo kokybė;Tarptautinių studentų patirtys;Joint degree studies;Quality of teaching and learning;International students’ experiences
Abstract: Aukštojo mokslo tarptautinės jungtinio laipsnio studijos yra vienas iš svarbiausių Europos aukštojo mokslo plėtros prioritetų. Daugiausia priemonių yra sukurta jungtinio laipsnio studijų programų administravimo kokybei įvertinti kiekybiniais parametrais. Siekiant jungtinio laipsnio studijų integralios kokybės būtina vertinti ir dėstymo bei studijavimo kokybę remiantis kokybiniais indikatoriais, kurie pirmiausia išryškėja analizuojant studentų patirtis. Vykdytame tyrime išsikeltas tyrimo klausimas: „Kokie yra galimi studijų kokybės indikatoriai jungtinio laipsnio studijose atsižvelgiant į studentų patirtis tarptautinėse studijose?“ Tyrimo tikslas buvo atskleisti tarptautinių studentų patirtis, susijusias su dėstymo ir studijavimo procesais jungtinio laipsnio studijose. Straipsnyje pristatomas tarptautinių studijų dėstymo ir studijavimo kokybės vertinimo kokybinis tyrimas, kuriame atlikti sutelktų grupių interviu su 21 studentu, studijavusiu septynių Europos universitetų įgyvendinamas jungtinio laipsnio studijų programas. Duomenų analizei taikyta kokybinė turinio analizė. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad problemos, su kuriomis susiduria studentai, yra šios: tarpkultūrinių kompetencijų plėtotė, dėstymo ir studijavimo lankstumas pagal tarptautinių studentų poreikius, studentų kompetencijų plėtotė praktinėse situacijose tarptautiniame kontekste ir akademinio bendradarbiavimo klimatas tarp aukštųjų mokyklų tarptautinėje aplinkoje
The paper discusses the considerations on qualitative indicators regarding the quality of the teaching and learning in joint degree studies. Method used for data collection was focus group discussions with students of joint degree programs implemented by seven European universities. Findings revealed that general dimensions on the quality of internationalization are focused on students and academic staff. Following the examination of student experience within joint degree studies in Lithuania, the key challenges faced by joint degree consortiums are highlighted
Internet: http://www.pedagogika.leu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/711/340
Affiliation(s): Edukologijos tyrimų institutas
Mykolo Romerio universitetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.51 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

13
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

8
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.