Pagalba moksleivių pasaulėžiūros savikeitai krikščionybės ir vartotojiškumo ideologijos priešpriešos kontekste
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2016 | 88 | 175 | 184 |
URI | Access Rights |
---|---|
Straipsnis žurnalo svetainėje | Viso teksto dokumentas (atviroji prieiga) / Full Text Document (Open Access) |
https://hdl.handle.net/20.500.12259/52876 |
Straipsnyje ieškoma atsakymų į klausimus: Kokios yra vartotojiškumo ideologijos įtakos moksleivių pasaulėžiūros formavimuisi pagrindinės pasekmės? Kaip tikybos mokytojas gali padėti moksleiviams išsklaidyti dėl vartotojiškumo ideologijos įtakos susikurtas iliuzijas ir kurti savo gyvenimą vadovaudamiesi krikščioniškuoju mokymu? Kaip moksleivius galima padrąsinti suvokti savo gyvenimą kaip Dievo dovaną ir palaiminimą? Kaip krikščioniškos jaunimo bendruomenės galėtų teikti pagalbą moksleivių pasaulėžiūros savikeitai? Straipsnio pabaigoje pateikiamos teoriškai pagrįstos šio tyrimo išvados ir iškeliami probleminiai klausimai naujiems tyrimams.
The paper attempts to answer the following questions: What are the main consequences of the influence of consumer ideology on the formation of student world-views? How can a religion teacher help students diffuse the illusions created by the influence of consumer ideology and build their lives on the enduring grounds of Christianity? How can an educator encourage students to accept their lives as the gift and blessing of God? How can Christian youth communities help students change their world-view? The main conclusions of this research and problematic questions for future researches are given at the end of this paper.
Journal | Cite Score | SNIP | SJR | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|
Logos (Lithuania) | 0.2 | 0.167 | 0.309 | 2016 | Q3 |