Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/51623
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Lynikaitė, Rūta;Liesionis, Vytautas
Title: Žaliųjų produktų pirkimo procesui įtaką darančių veiksnių tyrimas
Other Title: Research of factors, influencing green products buying process
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Kauno raj. : Akademija, 2010, Vol. 22(3)
Extent: p. 105-113
Date: 2010
Keywords: Žaliasis marketingas;Žaliųjų produktų pirkimo schema;Žaliasis vartojimas;Žalieji pirkimo įpročiai;Green marketing;Green products buying process;Green consuming;Habits of green buying
Abstract: Per pastaruosius tris dešimtmečius susidomėjimas aplinkosauga nuolat augo. Tam įtakos turėjo didėjantis žiniasklaidos dėmesys aplinkosaugos problemoms, suinteresuotų organizacijų spaudimas, sugriežtinti įstatymai ir didžiulės pramoninės nelaimės, padarę žalą aplinkai ir tiprią įtaka visuomenės nuomonei. Taip vartotojai pamatė savo veiksmų daromą įtaką aplinkai bei pradėjo labiau rūpintis savo gyvensenos daromais pokyčiais aplinkai. Besikeičiantį vartotojų elgesį kompanijos vertino kaip naują verslo galimybę. Daugelis įmonių pradėjo siūlyti produktus – pagamintus nesukeliant žalos aplinkai ar ją minimizuojant – žaliuosius produktus, taip pat naudoti kitas rėmimo priemones, priskiriamas žaliojo marketingo krypčiai. Susidarius tokiai situacijai svarbu iš esmės tirti žaliųjų produktų pirkimo įpročius, pirkimo motyvus bei analizuoti veiksnius, neskatinančius pirkti šių produktų. Straipsnio tikslas – nustatyti žaliųjų produktų pirkimo įpročius bei veiksnius darančius įtaką žaliųjų produktų pirkimo procesui
The consequences of wrong use of green marketing (green washing) is affecting market event now. Part of customers, who are aware of ecological problems and want to make a difference with their actions, do not see green products purchase as a way to improve the environment. This phenomenon is also known as values/behavior gap. Also there is another group of customers, who are willing to pay more for green products. This dual situation of different views to green products consuming need deeper research. The aim of this paper is to study green products purchase habits; identify the course of green buying and main actions influencing it. To achieve this goal the customer research was organized, there the main goal was to study buying habits of green consumers. The results of this study helped to identify the factors that are influencing green product buying process. Also the main reasons of values/behavior gap were identified. These findings are making suggestion to research deeper the influence of green factor in certain products groups buying decisions making process and different target groups views to green products
Internet: http://vadyba.asu.lt/22/105.pdf
http://vadyba.asu.lt/22/105.pdf
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Vadybos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.47 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

128
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.