Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/50613
Options
Įžvalgos apie IDKM remiantis Šiaulių Didždvario gimnazijos mokytojų ir mokinių patirtimi
Type of publication
Tezės kitame recenzuojamame leidinyje / Theses in other peer-reviewed publication (T1e)
Title
Įžvalgos apie IDKM remiantis Šiaulių Didždvario gimnazijos mokytojų ir mokinių patirtimi
Is part of
Darnioji daugiakalbystė: tyrimai, studijos, kultūra : 2-oji tarptautinė mokslinė konferencija = Sustainable multilingualism: research, studies, culture : 2nd international scientific conference, 2013 m. rugsėjo 27-28 d. / Vytauto Didžiojo universitetas. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2013
Date Issued
Date Issued |
---|
2013 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2013
Extent
p. 45-46
Field of Science
Abstract
Šiuolaikinio švietimo problematikos tyrėjai vis dažniau akcentuoja integruoto dalyko ir kalbos mokymo (IDKM) svarbą. Diskutuojama apie IDKM metodikos daugiasluoksniškumą, reiklumą kūrybiškumui, lankstumą, o taip pat ja pagrįsto mokymo scenarijų ir metodų įvairovę. Šios įvairovės kontekste išskiriamas esminis IDKM tikslas – besimokančiojo kalbinių ir dalykinių kompetencijų ugdymas. Tam, kad šis ugdymas būtų kokybiškas ir efektyvus, keliami reikalavimai ne tik IDKM taikančio mokytojo kompetencijoms, bet ir IDKM pamokose dalyvaujantiems mokiniams. VDU UKI atliko tyrimą, kurio metu buvo apklausti Šiaulių Didždvario gimnazijos mokytojai bei mokiniai, aktyviai dalyvaujantys ar organizuojantys IDKM pamokas. Apklaustieji vertino IDKM pamokas, jų naudingumą kalbinių ir dalykinių kompetencijų ugdymui. Pranešime pristatomi tyrimo rezultatai, aptariamos tyrimo dalyvių įžvalgos apie IDKM pamokų organizavimą, psichologinius tokių pamokų aspektus, pagrindines problemas ir pasiekiamus tikslus.
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)