Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/50420
Type of publication: Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Lionikaitė, Jūratė;Gurskas, Marius
Title: Spontaneous internal country branding through mass media
Is part of: Ūkio plėtra: teorija ir praktika [elektroninis išteklius] : 7-oji tarptautinė mokslinė konferencija, 2010 m. gruodžio 9 d., Kaunas, Lietuva. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2010
Extent: p. 1-1
Date: 2010
Keywords: Valstybės ženklodara;Vidinė ženklodara;Prekės ženklo įvaizdis;Masinė informacija;Komunikacija;Country branding;Internal branding;Branding image;Mass media;Communication
ISBN: 9789955336198
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/50420
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Ekonomikos katedra
Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.21 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

128
checked on Dec 8, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 8, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.