Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/45963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZikienė, Kristina-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2018-10-06T21:16:13Z-
dc.date.available2018-10-06T21:16:13Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn18226736-
dc.identifier.otherVDU02-000007893-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/45963-
dc.description.sponsorshipEkonomikos ir vadybos fakultetas-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 216-221-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofLietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Lietuvos ūkis ES erdvėje: procesai ir tendencijos: dvyliktoji respublikinė doktorantų ir magistrantų mokslinė konferencija, Kaunas, 2009 m. gegužės 8 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 12 (2009)-
dc.subjectVartotojailt
dc.subjectElgsenalt
dc.subject.otherVadyba / Management (S003)-
dc.titleVartotojų pakeitimo elgsenos formavimas : lemiantys veiksniai ir jų valdymo galimybėslt
dc.title.alternativeFormation of customer cwitchig behavior: determinant factors and their management possibilitiesen
dc.typeStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)-
dcterms.bibliographicCitation47-
dc.date.updated2010-01-26T11:56Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "62076"}, "publisher": {"other": ["Vytauto Didžiojo universitetas"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": false}, "issn": ["1822-6736"], "code": "P1f", "subject": ["S003"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 6, "sheets": 0.429, "timestamp": "20100126115605.0", "account": {"year": 2009, "late": false}, "na": 1, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 1, "aip": 1, "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 1, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Ekonomikos ir vadybos fakultetas", "id": "02", "level": "2", "type": "fak", "research": "1", "status": "1"}}], "id": "8B0E2E36F30B362881C4BDE4570629EA", "lname": "Zikienė", "fname": "Kristina", "status": "1", "orcid": "0000-0001-8013-6079", "name": "Zikienė, Kristina"}]}-
local.typeP-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptMarketingo katedra-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml5.2 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record

Page view(s)

130
checked on Feb 9, 2020

Download(s)

12
checked on Feb 9, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.