Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/45963
Vartotojų pakeitimo elgsenos formavimas : lemiantys veiksniai ir jų valdymo galimybės
Type of publication
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Author(s)
Title [lt]
Vartotojų pakeitimo elgsenos formavimas : lemiantys veiksniai ir jų valdymo galimybės
Other Title [en]
Formation of customer cwitchig behavior: determinant factors and their management possibilities
Is part of
Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Lietuvos ūkis ES erdvėje: procesai ir tendencijos: dvyliktoji respublikinė doktorantų ir magistrantų mokslinė konferencija, Kaunas, 2009 m. gegužės 8 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 12 (2009)
Date Issued
Date |
---|
2009 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Extent
p. 216-221
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1822-6736
Other Identifier(s)
VDU02-000007893