Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44628
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Staniulevičienė, Dalia;Bortkevičienė, Virginija
Title: Akademinės bibliotekos vaidmuo studentų probleminio mokymosi procese
Other Title: The role of the academic library in the process of the students problem-based learning
Is part of: Aukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos = Role of higher education institutions in society: challenges, tendencies and perspectives. Alytus : Alytaus kolegija, Nr. 1(1), 2012
Extent: p. 142-146
Date: 2012
Keywords: Akademinė biblioteka;Probleminis mokymasis;Besimokantieji;Academic library;Problem-based learning;Students
Abstract: Šio straipsnio tikslas – atskleisti bibliotekos vaidmenį studentų probleminio mokymosi procese. Siekiant tikslo apibrėžiamas probleminis mokymasis, apžvelgiamos bibliotekos paslaugos, aptariamas praktikos vadovų ir bibliotekininkų požiūris į šiuolaikinės akademinės bibliotekos vaidmenį studentų probleminio mokymosi metu. Kokybinis fenomenologinis tyrimas atskleidė, kad biblioteka yra vieta, kur studentai gali naudotis ne tik programomis, reikalingomis susirasti specialią literatūrą, bet taip pat įvairiomis duomenų bazėmis, elektroninėmis knygomis ir periodiniais leidiniais. Tyrimas patvirtino, kad biblioteka studentų probleminio mokymosi metu yra informacijos skleidėja, asistentė, konsultantė ir pagalbininkė. Tyrimas išryškino bibliotekos edukacinį vaidmenį
The purpose of this article is to determine the role of the library in the process of the students’ problem-based learning. To achieve the objective is defined the problem-based learning, an overview of library services, are discussed practice leaders and the librarians approach to the modern academic library role during the student problematic learning process. A qualitative phenomenological research revealed that the library is a place where students can use not only the programs necessary to find a special literature, but also various databases, electronic books and periodicals. The study confirmed that the library during students problem-based learning process is an information multiplier, assistant, consultant and helper
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/44628
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.75 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

138
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.