Akademinės bibliotekos vaidmuo studentų probleminio mokymosi procese
Date |
---|
2012 |
Šio straipsnio tikslas – atskleisti bibliotekos vaidmenį studentų probleminio mokymosi procese. Siekiant tikslo apibrėžiamas probleminis mokymasis, apžvelgiamos bibliotekos paslaugos, aptariamas praktikos vadovų ir bibliotekininkų požiūris į šiuolaikinės akademinės bibliotekos vaidmenį studentų probleminio mokymosi metu. Kokybinis fenomenologinis tyrimas atskleidė, kad biblioteka yra vieta, kur studentai gali naudotis ne tik programomis, reikalingomis susirasti specialią literatūrą, bet taip pat įvairiomis duomenų bazėmis, elektroninėmis knygomis ir periodiniais leidiniais. Tyrimas patvirtino, kad biblioteka studentų probleminio mokymosi metu yra informacijos skleidėja, asistentė, konsultantė ir pagalbininkė. Tyrimas išryškino bibliotekos edukacinį vaidmenį.
The purpose of this article is to determine the role of the library in the process of the students’ problem-based learning. To achieve the objective is defined the problem-based learning, an overview of library services, are discussed practice leaders and the librarians approach to the modern academic library role during the student problematic learning process. A qualitative phenomenological research revealed that the library is a place where students can use not only the programs necessary to find a special literature, but also various databases, electronic books and periodicals. The study confirmed that the library during students problem-based learning process is an information multiplier, assistant, consultant and helper.