Low-performing enterprises: competitive advantages, disadvantages, and strategies
Author | Affiliation | |||
---|---|---|---|---|
LT | ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas | LT | ||
LT |
Date |
---|
2006 |
Straipsnyje yra teoriškai atskleisti mažo rezultatyvumo įmonių konkurenciniai pranašumai bei trūkumai, išanalizuoti, kokiomis konkurencinėmis strategijomis tokio tipo įmonės naudojasi ar turėtų naudotis. Straipsnyje atskleidžiamos ir analizuojamos mažo rezultatyvumo įmonėms priskirtinos konkurencinės strategijos; prie kelių jau nagrinėtų vadybos literatūroje strategijų papildomai priskiriamos tokios trys naujai įvardytos daugiau ar mažiau veiksmingos strategijos kaip "imitacijos-bloginimo", "neigiamos diferencijacijos" ir "fokusavimo į mažiau patrauklius rinkos segmentus". Galiausiai, pateikiami tam tikri pasiūlymai tolimesniems tyrimams.
The goal of this paper is to give a theoretical description of competitive advantages and disadvantages of Low-Performing Enterprises and as a consequence, to analyse what competitive strategies are used by low-performing business. We analyse "an enterprise" functioning in a certain industry rather than "a firm" or "a corporation" having more than one enterprise and functioning in several industries. It allows its to maintain a rather abstract research level, without disclosing real facts, even though empirical data could give some additional validity to our research results.