Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/39370
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Žydžiūnaitė, Vilma;Rutkienė, Aušra
Title: Konektyvizmas, kaip technologijomis grįsto mokymosi teorinė dimensija : koncepciniai svarstymai
Other Title: Connectivism, as theoretical dimension of technology enhanced learning : conceptual considerations
Is part of: Studijos šiuolaikinėje visuomenėje : mokslo darbai = Studies in modern society : academic papers. Šiauliai : Šiaurės Lietuvos kolegija, 2014, nr. 5 (1)
Extent: p. 18-28
Date: 2014
Keywords: Konektyvizmas;Mokymosi bendruomenė;Technologijomis grįstas mokymasis;Sąveika;Tinklas;Connectivism;Learning community;Technology enhanced learning;Interaction;Network
Internet: http://www.slk.lt/sites/default/files/images/Studies%20in%20Contemporary%20Society%202014.pdf
http://www.slk.lt/sites/default/files/images/Studies%20in%20Contemporary%20Society%202014.pdf
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.7 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

146
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

12
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.