Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTakkaç Tulgar, Ayşegül
dc.date.accessioned2018-06-01T08:24:42Z
dc.date.available2018-06-01T08:24:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2335-2027
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.2478/sm-2018-0003
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/36704-
dc.description.abstractWith the globalization of the world and the ease to travel to different parts of the globe, the popularity of exchange programs for students has increased. Many students around the world apply such programs in order to have international learning experiences in which they can, besides educational purposes, meet new social and cultural values while introducing their native cultures. As study-abroad experiences have attracted attention regarding their various effects on the participants, research focusing on students participating in such programs may provide useful insight on their contributions to pre-service teachers’ teaching philosophies. Therefore, this study is intended to investigate the effects of a study-abroad experience on the way three pre-service teachers perceived the teaching profession and whether it modified their teaching philosophy. The data were collected through reflection reports and semi-structured interviews with three Turkish pre-service teachers who spent a semester in Hungary on a study-abroad experience. Content analysis was adopted for data analysis. The results revealed that the participants developed in terms of their linguistic, personal, social, cultural and educational understanding, which in turn contributed to their perceptions and conceptions of the teaching profession and caused them to adjust their teaching philosophies. In the light of these results, some suggestions are provided.en_US
dc.description.abstractStudentų mainų programų populiarumas ženkliai išaugo dėl globalizacijos ir galimybės laisvai keliauti į skirtingas pasaulio šalis. Daugelis studentų iš viso pasaulio dalyvauja šiose programose ne tik dėl švietimo tikslų, tačiau tam kad įgytų tarptautinės mokymosi patirties, taip pat galėtų susipažinti su naujomis socialinėmis ir kultūrinėmis vertybėmis bei pristatytų savo gimtąją kultūrą. Dauguma mokslininkų analizuodami studijų užsienyje patirtis atkreipė dėmesį į skirtingą jų poveikį dalyviams, todėl studentų dalyvavusių šiose programose tyrimas gali suteikti naudingos informacijos apie šių patirčių indėlį į ikimokyklinio ugdymo užsienio kalbų mokytojų ugdymo filosofiją. Šio tyrimo tikslas yra ištirti studijų užsienyje poveikį trijų ikimokyklinio ugdymo amžiaus vaikų mokytojų profesijos suvokimui ir įtaką jų ugdymo filosofijai. Duomenys buvo renkami pusiau struktūrizuoto interviu metodu, taip pat klausantis pranešimų ir įvairių apmąstymų. Tyrimui pasirinkti trys turkų ikimokyklinio ugdymo mokytojai, kurie vieną semestrą dalyvavo studijų užsienyje programoje Vengrijoje. Empirinio tyrimo metu gauti duomenys ištirti turinio analizės metodu. Rezultatai parodė, kad dalyviai patobulino savo lingvistinį, asmeninį, socialinį, kultūrinį ir edukacinį suvokimą, kuris prisidėjo prie jų mokytojo profesijos suvokimo ir sampratos, ir paskatino pritaikyti šias žinias ugdymo filosofijoje. Atsižvelgiant į šiuos rezultatus yra pateikiami pasiūlymai.lt_LT
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofDarnioji daugiakalbystė, 2018, nr. 12, p. 62-87lt_LT
dc.rightsLaisvai prieinamas internete (DE GRUYTER OPEN)lt_LT
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectStudy abroad experienceen_US
dc.subjectSudijų užsienyje patirtislt_LT
dc.subjectPre-service teachersen_US
dc.subjectTeaching philosophyen_US
dc.subjectInternational experienceen_US
dc.subjectIkimokyklinio ugdymo mokytojailt_LT
dc.subjectUgdymo filosofijalt_LT
dc.subjectTarptautinė patirtislt_LT
dc.titleThe effects of a study-abroad experience on pre-service foreign language teachers’ teaching philosophiesen_US
dc.title.alternativeStudijų užsienyje įtaka ikimokyklinio ugdymo užsienio kalbų mokytojų ugdymo filosofijailt_LT
dc.typeStraipsnis / Article
dc.subject.udc81 Kalbotyra / Linguisticsen_U
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Darnioji daugiakalbystė / Sustainable Multilingualism 2018, nr. 12
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

26
checked on Dec 5, 2021

Download(s)

18
checked on Dec 5, 2021

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons