Studentų savarankiškumo skatinimas studijuojant universitete : mokslo studija
Date |
---|
2014 |
Mokslo studijoje analizuojamas studentų savarankiškumas bei jo skatinimas universitetinių studijų metu. Ši studija suskirstytas į tris pagrindines dalis: savarankiškumo samprata universitetinėse studijose, bendrieji gebėjimai ir jų plėtojimas universitete, metodų nauda ir paskirtis plėtojant studentų savarankiškumą. Visose trijose dalyse integruojama teorinės įžvalgos ir empirinio tyrimo rezultatų analizė. Pirmoje dalyje analizuojama savarankiškumo samprata, atsižvelgiant į studentų požiūrį (kiekybinis tyrimas) ir į dėstytojų komentarus (kokybinis tyrimas). Antroje dalyje analizuojama bendrųjų gebėjimų samprata ir šią sampratą apibūdinantys pagrindiniai elementai, kurie padeda apsispręsti dėl pagrindinių bendrųjų gebėjimų struktūrinių dalių, aktualių studijuojant. Trečioje mokslo studijos dalyje aptariama mokymosi metodų nauda ir paskirtis, akcentuojant studentų savarankiškumo skatinimą studijų laikotarpiu. Šioje dalyje pateikiama studentų nuomon, bei jiems aktualūs ir naudingi metodai, taikomi studijų metu, taip pat pristatomi dažniausiai dėstytojų naudojami metodai ir aptariama šių metodų pasirinkimo logika.
Recenzentai: prof. dr. Liudmila Rupšienė (Klaipėdos universitetas); doc. dr. Jolanta Lasauskienė (Vilniaus edukologijos universitetas)