Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/127384
Type of publication: book
Type of publication (PDB): Monografija / Monograph (K1a)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina;Grigaliūnaitė, Viktorija;Bakanauskas, Arvydas Petras
Title: Statinė reklama: teorija ir praktika : mokslo monografija
Extent: 293 p
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Date: 2021
Note: Recenzentės: prof. dr. Jūratė Banytė (Kauno technologijos universitetas); doc. dr. Vilma Tamulienė (Vilniaus universitetas)
Keywords: Statinė reklama;Reklamos kūrybinė strategija;Statinės reklamos vertinimas
ISBN: 9786094674716
Abstract: Ši monografija – tai Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros mokslininkų trejų metų tyrimų rezultatas, skirtas statinei reklamai ir jos efektyvumo teorijoms apibendrinti ir skleisti. Mokslo monografiją sudaro penkios dalys, kuriose nuosekliai nagrinėjamos statinės reklamos efektyvumo prielaidos. Trys pirmosios monografijos dalys sudaro teorinį statinės reklamos analizės pagrindą. Pirmojoje dalyje statinė reklama pradedama nagrinėti nuo taško kaip bet kokio eskizo pagrindo, pereinant prie maketo kompozicijos, apibrėžiant ir dekomponuojant jos sudėtingumą ir elementus. Antrojoje monografijos dalyje nagrinėjami reklamos kūrybinės strategijos elementai: reklamos kreipinio parinkimo galimybės, reklaminės žinutės siužeto tipai, reklamos šaltinis ir jo sąsajos su reklamos efektyvumu. Trečiojoje monografijos dalyje nagrinėjami skirtingi statinės reklamos kontekstai – spaudos priemonės, prekybos vietos aplinka ir lauko reklamos aplinka; atskleidžiama skirtingų kontekstų daroma įtaka reklamos efektyvumui, taip pat veiksniai, darantys įtaką efektyvumui, esant skirtingiems reklamos kontekstams. Ketvirtoji ir penktoji monografijos dalys pristato autorių atliktų tyrimų rezultatus. Ketvirtojoje dalyje yra atskleidžiamos statinės reklamos efektyvumo vertinimo galimybės. Sudarant pagrindą empiriniam tyrimui, monografijoje pristatomi kiekybiniai, kokybiniai ir neuromarketingo tyrimo metodai, pagrindinį dėmesį skiriant elektroencefalografijos ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybėms. Monografijoje laikomasi nuostatos, kad siekiant kompleksiškai įvertinti reklamos efektyvumą turi būti pasitelkiami ir tradiciniai, ir neuromarketingo tyrimo metodai. Penktojoje dalyje yra pateikiami ir interpretuojami statinės reklamos efektyvumo tyrimo rezultatai priklausomai nuo analizuojamų statinės reklamos sandaros ir strategijos aspektų bei konteksto. [...]
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/127384/2/ISBN9786094674716.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/127384
https://doi.org/10.7220/9786094674716
Affiliation(s): Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:1. Monografijos, studijos / Monographs, studies
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.07 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

ISBN9786094674716.pdf11.83 MBAdobe PDF   Until 2024-12-31View/Open
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

106
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

14
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.