Options
Paslaugos įvedimas į užsienio rinką
Kęsaitė, Laura |
Baigiamojo darbo tikslas - pateikti pasiūlymus paslaugos įvedimui į užsienio rinką. Atliekant mokslinių informacinių šaltinių apžvalgą pirmojoje darbo dalyje yra analizuojami teoriniai paslaugos įvedimo į užsienio rinką aspektai. Analizuojamas įmonės paslaugos įvedimas į rinką, kuris buvo išskirtas į atskirus etapus, ir kurie leido atskirai išanalizuoti įmonės paslaugą, kainos nustatymą, rėmimo bei paskirstymo būdus. Taip pat buvo analizuojamos paslaugos vartotojų, darbuotojų, fizinės aplinkos teorinės sampratos. Antroje darbo dalyje buvo analizuojamos galimybės įmonės paslaugos įvedimui į užsienio rinką, pasitelkiant pirmoje dalyje analizuotą teorinę mokslinių šaltinių surinktą informaciją. Visų pirma pristatytas galimybių tyrimas ir aptarta jo tolimesnė eiga. Pristatyta pasirinkta įmonė ir jos paslauga, atliktas įmonės paslaugos kainos tyrimas. Taip pat atlikta Norvegijos rinkos analizė, suformuota įmonės paslaugos koncepcija, atlikta vartotojų analizė, konkurentų analizė. Remiantis atliktomis analizėmis trečioje darbo dalyje stengiamasi pateikti įmonės paslaugos įvedimo į užsienio rinką pasiūlymus.Trečioje darbo dalyje priimti konkretūs sprendimai paslaugos įvedimui į užsienio rinką, remiantis pirmos ir antros dalies susisteminta informacija. Nustatyta konkreti paslaugos koncepcija, įvardinti pagrindiniai uždaviniai įmonės tikslui pasiekti, įvardintos pagrindinės įmonės paslaugos stiprybės, silpnybės, grėsmės ir galimybės, charakterizuoti paslaugos tiksliniai segmentai ir pozicionavimas rinkoje. Įvardinti paslaugų marketingo komplekso elementai, ir įvardinti numatomi ekonominiai skaičiavimai.
The aim of work - to submit proposals for the introduction of services to the foreign market. The scientific review of information sources in the first part is the theoretical analysis of the introduction of services to the foreign market aspects. Analyzes the company's service introduction to the market, which has been divided into separate stages, and which allowed an individual appraisal of the company's services, pricing, promotion and distribution methods. It has also been analyzed in the service of consumers, workers, the physical environment of the theoretical concepts. The second part explored opportunities company services the introduction of the foreign market through the first part analyzed the theoretical sources of scientific information collected. In particular, the feasibility study presented and discussed in the further course. Delivered selected firm and its services, performed company services price survey. It also carried out the Norwegian market analysis, the company formed the concept of service, conducted consumer analysis, competitor analysis. Based on the analyzes carried out in the third part of efforts to provide services to the company entry into the foreign market offers. The third part concrete decisions introduction of services to the foreign market, based on the first and second part of the systematic information. For a specific concept, named the main tasks of the company's purpose, identifies the main services company strengths, weaknesses, opportunities and threats, to characterize the services targeted segments and positioning market. Identify elements of the marketing mix, and identify the expected economic calculations.