Options
PLC Mega drabužių parduotuvių vitrinų apipavidalinimo paveikumo didinimo planas
Darbo objektas – PLC Mega drabužių parduotuvių vitrinos. Darbo tikslas – pateikti PLC Mega drabužių parduotuvių vitrinų paveikumo didinimo planą. Pirmoje darbo dalyje atlikta mokslinės literatūros, tampriai susijusios su vitrinomis ir jų apipavidalinimu, analizė, nustatyti svarbiausi vitrinų apipavidalinimo paveikumo veiksniai. Antroje darbo dalyje atlikta esamos situacijos analizė, kiekybinis PLC Mega lankytojų nuomonės tyrimas bei kokybinis tyrimas - interviu su visomis drabužių parduotuvių vedėjomis. Gauti duomenys susisteminti ir pateikti grafiškai. Atlikus lyginamąją analizę ir pateikus apibendrintus rezultatus nustatytos probleminės PLC Mega vitrinų apipavidalinimo sritys. Trečioje darbo dalyje suformuojamas PLC Mega drabužių parduotuvių vitrinų paveikumo didinimo planas. Tai reiškia, kad pateikiami bendri problemų sprendimai visoms PLC Mega drabužių parduotuvėms. Tuo tarpu labiau modifikuotos rekomendacijos pateikiamos labiausiai vartotojų dėmesį patraukusių parduotuvių Reserved, Lindex ir Promod vitrinų apipavidalinimui gerinti. Be to, atsižvelgiant į tai, kad probleminės sritys ir sprendimų įgyvendinimo laikiškumas skiriasi, pateikiamos rekomendacijos skirstomos į trumpalaikes ir ilgalaikes.
Course object - PLC Mega clothing shop windows. Course aim – present the plan to improve the effectiveness of PLC Mega clothing shops window dressing. In the first part, the scientific literature, which is closely related to the window dressings, has been analyzed. Analysis identifies the most important factors in effective window dressings design. The second part of the work consists of quantitative PLC Mega visitors opinion survey and qualitative research - interviews with all the clothing stores managers. A comparative analysis shows problematic PLC Mega clothing stores window dressing areas. The third part is formed to present the plan to improve the effectiveness of PLC Mega clothing shop window dressing. This means that there are general solutions to all the problems for all PLC Mega clothing stores and further modified recommendations to improve the most consumer commened stores window dressing - Reserved, Lindex and Promod. In addition, given the fact that the problem areas selected three different stores, as well as the implementation of decisions and different temporality, specific long - term and short – term recommendations are provided.